  • Data: 2019-07-17 13:58:05
    Temat: Re: zmiany ... zmiany
    Od: Pete <n...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2019-07-17 o 12:48, Kris pisze:

    > Jakoś ludzie przez dziesiątki lat radzili sobie z takimi problemami

    Tylko w imię czego w XXI wieku mamy bohatersko walczyć z problemami,
    które są celowo tworzone.

    > Ja np z zasady jak jestem na wakacjach to nie korzystam z bankowości internetowej
    bo i po co.

    Jak ci skroją wszystkie karty i gotówkę, to nagle poczujesz potrzebę.

    Karta debetowa i gotówka mi starczy, a jak bym kartę zgubił czy by mi
    ukradli to zastrzegł bym i jakoś sobie poradził tak jak ludziska przez
    lata radzili sobie bez kart i bankowości internetowej.

    Tylko zajmie ci to jakieś 10x więcej czasu niż gdybyś miał dostęp do
    konta via net.

    > Teraz mają jeszcze łatwiej bo można poprosić rodzinę aby szybki przekaz gotówkowy
    np. Wester Union np zrobiła. I odbierasz kasę za kilka minut

    Tylko
    a. trzeba dotrzeć do puntu WU
    b. koszt transferu (kursy beznadziejne, opłata powiedzmy zjadliwa)

    --
    Pete