  • 1. Data: 2010-04-02 10:50:12
    Temat: zmiana oprocentowania Eurobank od 02.04
    Od: "Grześ " <a...@N...gazeta.pl>

    Witam. Widzę że jest nowa tabela oprocentowania ale nie bardzo wiem co
    zmienili. Konto oszczędnościowe bez zmian 4,55 %. Co się zmieniło?

    pozdr
    Grzesiu

  • 2. Data: 2010-04-02 11:49:25
    Temat: Re: zmiana oprocentowania Eurobank od 02.04
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 2 Apr 2010 10:50:12 +0000 (UTC), Grześ napisał(a):

    > Witam. Widzę że jest nowa tabela oprocentowania ale nie bardzo wiem co
    > zmienili. Konto oszczędnościowe bez zmian 4,55 %. Co się zmieniło?

    Obniżone oprocentowanie na lokatach 4,5,6,7 i 8 miesięcy
    --
    Kojer

  • 3. Data: 2010-04-02 13:23:26
    Od: M <m...@g...com>

    On 2 Kwi, 13:49, Robert Kois <k...@h...pl> wrote:
    > Obniżone oprocentowanie na lokatach 4,5,6,7 i 8 miesięcy

    A ile było wcześniej na lokacie "odsetki płatne z góry" na 3 miesiące?
    Teraz 5%, z minimalnej inwestycji (200 zł) wychodzą optymalne odsetki
    (2,49 zł).
    Tylko system ma czkawkę - lokatę najpierw odrzuca, ale później jednak
    zakłada :)
    (po jednej takiej operacji na liście lokat zostają 2 wpisy: odrzucona
    i aktywna).
    Może to przeciążenie po mBanku w dół? Ja tam zostawiam testowe
    1073,53 zł...

  • 4. Data: 2010-04-02 13:43:27
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 2 Apr 2010 06:23:26 -0700 (PDT), M napisał(a):

    > A ile było wcześniej na lokacie "odsetki płatne z góry" na 3 miesiące?

    Tyle samo.

    --
    Kojer