  • Data: 2005-07-04 08:51:42
    Temat: Re: żelazka- gdzie
    Od: "Krab" <_...@k...pl__> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Krzysztof Lerski" <k...@w...pl> napisał w wiadomości > Podobno
    w Polsce jest 39tys ręcznych > Sądziłem, że tych ręcznych czytników jest
    znacznie mniej.
    > Gdzie mozna jeszcze na nie trafić? taksówki?(ale też są takie
    > akceptujace VE, Maestro), jakieś mniejsze hotele?

    w tresci notatki napisano
    " dokonywane w terminalach ręcznych (żelazkach) " terminale reczne sa
    obecnie najczesciej elektroniczne i mozna je spotkac w duzej ilosci knajpek,
    w kazdym duzym! sklepie jako zapas na wypadek awarii i w sredniej wielkosci
    punktach uslugowych oraz sklepach dowolnej branzy
    z typowymi zelazkami do odciskania karty na papierku nie spotkalem sie juz
    dawno, a ostatnio byl to maly pensjonat w wawie, (ale to juz kilka lat temu)
    w krakowku w taksowkach (przynajmniej niektorych sieci) platnsc karta
    dokonywana jest drogą głosowo-radiową (z pania w centrum dowodzenia0, co
    raczej zniechęca mnie do dokonywania takiej formy płatności