    From: "bwwald" <b...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: zastrzezenie karty w mB = duplikat? ;-)
    Date: Tue, 8 Oct 2002 08:28:18 +0200

    Użytkownik "Krzysztof Halasa" <k...@d...pm.waw.pl> napisał w wiadomości
    news:m3adlr1lda.fsf@defiant.pm.waw.pl...

    > To wystarczy, prawda?

    Tak, zgodnie z regulaminem jest to nawet wiecej niz wystarczajace.

    PIN,

    > To tez wystarczy, bo wlasciwie po co nowy numer karty?

    Wlasciwie to masz racje, lecz te dwie informacje nie sa spojne.
    W regulaminie pisze się o wydaniu duplikatu w takiej sytuacji, a w
    poradniku o zastrzerzeniu karty, co prowadzi do wydania, zgodnie zreszta z
    regulaninem, karty o nowych numerach.

    Z pewnoscia albo wydanie duplikatu, albo nowej katry jest dla banku tansze.
    Bank powinien liczyc sie ze swoimi pieniedzmi (opłatami dla swoich klientów)
    i wybierac ta mozliwosc (skoro obie sa wystarczajace) aby generowala
    najmniejsze koszty. IMHO w tym przypadku tak nie bylo i nie jest (wyłączajac
    juz obecnie karty emax: duplikat 0PLN, nowa 36 PLN).

    Juz z zupelnie "innej beczki", lecz rowniez o generowaniu niepotrzebnych
    kosztow. Wiecie jak dlugo musialem prosic mLinki aby w koncu pobrali mi
    prowizje (zapomnieli :-))? Co prawda bylo to tylko 15 PLN, ale "ziarnko do
    ziarnka"... Widac ten bank ma wielki gest... :-) i za to go lubie ;-), lecz
    jak widac, za takie gesty i tak zaplaci w koncu sam klient. :-(

    Waldek