  • Data: 2004-07-12 21:03:05
    Temat: Re: zabezpieczenie kredytu z kasy mieszkaniowej [problem]
    Od: g...@p...onet.pl (Piotr Gralak) szukaj wiadomości tego autora

    On Mon, 12 Jul 2004 22:41:31 +0200, "JerzyR" <j...@k...chip.pl>
    wrote:

    >kredyt z kasy mieszkaniowej musisz zaciagnąc w tej samej kasie:(

    to moze wziac wieksza kwote kredytu, tak zeby laskawie zgodzili sie na
    hipoteke? niestety, niewiele mozesz tu poradzic, masz co prawde umowe,
    zgodnie z ktora bank jest zobowiazany udzielic ci kredytu, ale musisz
    spelnic warunki przez niego stawiane. jesli te warunki sa zaporowe, to
    mozesz o swoje walczyc jedynie w sadzie. ja mialem kase w BPH i
    postanowilem olac w ogole kredyt kontraktowy (ja wiedzialem ze tak
    bedzie :-) i wziac zwykly hipoteczny, oczywiscie gdzie indziej.

    niestety poprzez instytucje kas mieszkaniowych zostalismy wy...ani
    przez nasze panstwo (duza ulga mieszkaniowa, wielokrotne zmiany lub
    interpretacje przepisow na niekorzysc juz w trakcie oszczedzania) ale
    do tego w naszym kraju nalezy sie przyzwyczaic.

    G.