  • 1. Data: 2002-02-01 09:33:18
    Temat: yyy bylo???
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    Mnie tak dwa dni nie bylo wiec nie sledzilem.
    Oprocentowanie efektywne na eMaxie 9%.
    Dochodzi moment (marzec) ze juz mi sie nie bedzie oplacalo nigdzie trzymac
    kasy tylko zaczne maly oscylator po tych wszystkich moich 6 bankach :)))

    --

    ------
    Amra the Freelancer

  • 2. Data: 2002-02-01 09:37:47
    Temat: Re: yyy bylo???
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > kasy tylko zaczne maly oscylator po tych wszystkich moich 6 bankach :)))
    Yyyyy... Ale o so choci??? Moglbys wyjasnic co nieco z tym oscylatorem?

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 3. Data: 2002-02-01 09:48:36
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Yyyyy... Ale o so choci??? Moglbys wyjasnic co nieco z tym oscylatorem?

    Po prostu - zamiast trzymac w jednym czy dwoch bankach na lokatach
    dlugoterminowych lub na emaxie - teraz i tak nic sie nie zarobi - to bede
    prelewal kase z jednego na drugie konto - zeby robic sztuczny ruch.
    Po co?
    a jak dla mnie po VC ;) na ten przyklad he he

  • 4. Data: 2002-02-01 09:51:24
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message
> [...]
    > Po co?
    > a jak dla mnie po VC ;) na ten przyklad he he
    I myslisz, ze osiagniesz w ten sposob cos? Przeciez to wplywy z wlasnego
    konta - takich chyba nie biora pod uwage...

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 5. Data: 2002-02-01 10:00:15
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > I myslisz, ze osiagniesz w ten sposob cos? Przeciez to wplywy z wlasnego
    > konta - takich chyba nie biora pod uwage...

    No to bede przelewal koledze :) A liczy sie i tak i tak suma kasy, a ja
    student jestem t i tak nie mam stalych dochodiw..

  • 6. Data: 2002-02-01 10:03:41
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > No to bede przelewal koledze :) A liczy sie i tak i tak suma kasy, a ja
    > student jestem t i tak nie mam stalych dochodiw..

    To przelej mi! Jak nie zapomne to Ci odesle :))))

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 7. Data: 2002-02-01 10:14:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

  • 8. Data: 2002-02-01 10:15:05
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > To przelej mi! Jak nie zapomne to Ci odesle :))))

    To najpierw msimy zobaczyc czy konto dziala - ja ci podam numer a ty mi tam
    przeleszje 10k ?? :)

  • 9. Data: 2002-02-01 10:17:32
    Od: "Pedroz" <p...@p...onet.pl>

    "AMRA" <a...@a...com> wrote in message

    > To najpierw msimy zobaczyc czy konto dziala - ja ci podam numer a ty mi
    tam
    > przeleszje 10k ?? :)

    A co by mialo nie dzialac? Bankom nie wierzysz??? :)))

    --
    pzdr
    Pedroz [BB]

  • 10. Data: 2002-02-01 11:28:25
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > I myslisz, ze osiagniesz w ten sposob cos? Przeciez to wplywy z wlasnego
    > konta - takich chyba nie biora pod uwage...

    A czy to są jakieś gorsze pieniądze ?
    A może mają za dużo?
    Poza tym większość banków bierze pod uwagę wpłaty własne.
    Swoją drogą ciekawe komu w takim razie mBank będzie przydzielał kredyt w koncie,
    bo ja np. nie puszczę tam żadnej pensji.

    Grzegorz
    PS
    Niedawno pisałem, że teraz zacznie się bardziej opłacać kupowanie niż
    oszczędzanie :-)