  • 1. Data: 2013-07-03 12:20:50
    Temat: wypłata gotówki za granica za darmo
    Od: Marvin <n...@s...com>

    Poproszę o podpowiedź gdzie najlepiej szukać ROR z kartą debetową taką
    aby wypłaty z bankomatów za granicą były za darmo. Cała reszta związana
    z ROR i kartą też najlepiej.

    A jak nie za darmo to chociaż za stałą opłatę niezależną od kwoty
    transakcji, nie 2,5% od kwoty jak mam w Millenium.

    M.

  • 2. Data: 2013-07-03 12:22:50
    Temat: Re: wypłata gotówki za granica za darmo
    Od: quiris <l...@b...biz>

    www.sync.pl

    --
    Pozdrawiam,
    Robert

  • 3. Data: 2013-07-03 13:00:27
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marvin n...@s...com ...

> [...]
    >
    > A jak nie za darmo to chociaż za stałą opłatę niezależną od kwoty
    > transakcji, nie 2,5% od kwoty jak mam w Millenium.

    wypłacałem karta mbanku - zadnych oplat i calkiem przyzwoity kurs.

  • 4. Data: 2013-07-03 14:49:18
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 3 Jul 2013 11:00:27 +0000 (UTC), Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Marvin n...@s...com ...
    > wypłacałem karta mbanku - zadnych oplat i calkiem przyzwoity kurs.

    To już przeszłość - teraz mBank ma zbójeckie prowizje za wypłatę za granicą
    :(

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 5. Data: 2013-07-03 22:23:02
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

> [...]
    >
    > A jak nie za darmo to chociaż za stałą opłatę niezależną od kwoty
    > transakcji, nie 2,5% od kwoty jak mam w Millenium.

    Ja bym proponował kantor Aliora. Jak za granicą, to wypłaty i tak raczej nie
    w złotówkach, więc o ile w USD/EUR/GBP to warto się zastanowić nad tą opcją
    i kartą walutową. Karta jest w zasadzie za darmo (warunek jedna transakcja w
    pierwsze pół roku), pierwsza wypłata w miesiącu też darmo, potem zdaje się 1
    USD/EUR/GBP. Zysk taki, że kursy przewalutowania w kantorze Aliora są o
    niebo lepsze niż kursy, po których banki przeliczają transakcje walutowe
    (wyjątkiem będzie chyba ex-Polbank).

    Pozdrawiam,
    maciek

  • 6. Data: 2013-07-04 08:18:40
    Od: Stiwi <s...@h...com>

    On Wednesday, July 3, 2013 6:20:50 PM UTC+8, Marvin wrote:
> [...]
    >
    > A jak nie za darmo to chociaż za stałą opłatę niezależną od kwoty
    >
    > transakcji, nie 2,5% od kwoty jak mam w Millenium.

    BZWBK lub Citibank z kontem CitiOne. WBK rachunek za darmo i karta EUR 10 / rok,
    kazda wyplata z bankomatu EUR 1.50. CitiOne darmowe przy wplywach 5kpln lub srednim
    miesiecznym saldzie 15k i darmowe wyplaty. Citi jest o tyle swietny, ze masz jedna
    karte i przepinasz ja miedzy rachunkami.

  • 7. Data: 2013-07-04 09:16:41
    Od: DanW <m...@w...pl>

    W dniu 2013-07-03 12:20, Marvin pisze:
> [...]
    >
    > A jak nie za darmo to chociaż za stałą opłatę niezależną od kwoty
    > transakcji, nie 2,5% od kwoty jak mam w Millenium.

    Jest też w BPH Maksymalne Konto - 14,99 zł m-c, reszta już w cenie. W
    tej opłacie masz możliwość założenia rachunku w walucie i oddzielną
    kartę. Wypłaty ze wszystkich bankomaty na świecie wliczone w opłatę za
    rachunek. Dodatkowo szeroki pakiet ubezpieczeń.
    Pozdrawiam Dan

  • 8. Data: 2013-07-04 09:56:41
    Od: e...@g...com

    W dniu środa, 3 lipca 2013 22:23:02 UTC+2 użytkownik maciek napisał:

> [...]
    > pierwsze pół roku), pierwsza wypłata w miesiącu też darmo, potem zdaje się 1

    Druga wypłata w miesiącu to koszt 9 PLN.

  • 9. Data: 2013-07-04 13:29:50
    Od: "maciek" <e...@i...pl>

    > <e...@g...com> wrote in message
    ps.com...

    > Druga wypłata w miesiącu to koszt 9 PLN.

    Zgadza się, mój błąd, przepraszam.

    Pozdrawiam serdecznie,
    maciek

  • 10. Data: 2013-07-04 14:10:05
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

    > Zgadza się, mój błąd, przepraszam.

    Do kolejnych wypłat w miesiącu można dodatkowo założyć konto walutowe w sync
    i tam przelać walutę z kantoru - koszt wypłaty to 5zł.