  • 1. Data: 2008-12-02 09:35:00
    Temat: wyciągi z Pekao...kosmos
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    X lat temu miałem w BPH kartę kredytową, zamknąłem kartę i jej rachunek
    (pisemna dyspozycja w placówce), ale...bank (teraz już Pekao) ciągle
    przysyłał mi puste wyciągi ;-(

    kilka miesiący temu udałem się więc do placówki Pekao w tej samej sprawie,
    złożyłem pisemną dyspozycję (drugi raz) i...kilka miesięcy był spokój,
    niestety znowu dostałem wyciąg

    jest jakiś patent na to, aby bank się wreszcie ode mnie odczepił? nie chcę
    mieć NIC wspólnego z Pekao!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 2. Data: 2008-12-02 10:58:35
    Temat: Re: wyciągi z Pekao...kosmos
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    RobertS pisze:
    > X lat temu mia?em w BPH karte kredytow?, zamkn??em karte i jej rachunek
    > (pisemna dyspozycja w placówce), ale...bank (teraz ju? Pekao) ci?gle
    > przysy?a? mi puste wyci?gi ;-(
    >
    > kilka miesi?cy temu uda?em sie wiec do placówki Pekao w tej samej sprawie,
    > z?o?y?em pisemn? dyspozycje (drugi raz) i...kilka miesiecy by? spokój,
    > niestety znowu dosta?em wyci?g
    >
    > jest jaki? patent na to, aby bank sie wreszcie ode mnie odczepi?? nie chce
    > mieae NIC wspólnego z Pekao!
    mam ten sam problem - dwukrotnie zamykałem (BPH i Pekao), a puste
    wyciągi przychodzą cały czas, chociaż od 3 lat nie mam ich karty...

  • 3. Data: 2008-12-02 11:45:54
    Od: "Michal Zapalowski" <g...@g...de>

    Dnia 02-12-2008 o 11:58:35 Radek Wroclawski <r...@n...pl>
    napisał(a):

    > mam ten sam problem - dwukrotnie zamykałem (BPH i Pekao), a puste
    > wyciągi przychodzą cały czas, chociaż od 3 lat nie mam ich karty...

    To ja jestem trzeci! Może założymy jakieś stowarzyszenie molestowanych
    przez PeKaO? :D:)

    Raz na kwartał zanoszę im papiór, każdy kolejny o coraz bardziej zjadliwej
    treści, domagający się zaprzestania tej wysyłki, i nic! - parę dni temu
    dostałem kolejny świstek.

    Gdy byłem w banku ostatnim razem, to zdesperowana (nie)dysponentka
    pokazała mi nawet na monitorze, że u nich w systemie rachunek i karta są
    zaznaczone jako zamknięte, więc podejrzewam, że ich oprogramowanie żyje
    własnym życiem, a bank ma to głęboko w pupie, bo skoro na razie nikomu
    pieniądze z konta nie znikają, to przecież nie ma się czym przejmować. :>

    Następnym razem trzeba będzie napisać do dyrektora oddzialu i sforwardować
    całą historię rozszalałego, bankowego systemu, który nie słucha poleceń
    ludzi, jakiemuś dziennikarzowi. :)

    --
    Michal Zapalowski
    g...@g...de

  • 4. Data: 2008-12-02 12:50:15
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 02 Dec 2008 12:45:54 +0100, "Michal Zapalowski"
    <g...@g...de> wrote:

    >Raz na kwartał zanoszę im papiór, każdy kolejny o coraz bardziej zjadliwej
    >treści, domagający się zaprzestania tej wysyłki, i nic! - parę dni temu
    >dostałem kolejny świstek.

    Wyślij rządanie zaprzestania przetwarzania danych osobowych, a potem
    skieruj sprawę do GIODO.
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 5. Data: 2008-12-02 13:02:38
    Od: Radek Wroclawski <r...@n...pl>

    Adam Płaszczyca pisze:
    > Wyślij rządanie zaprzestania przetwarzania danych osobowych
    już to zrobiłem w marcu br. - nadal przysyłają...

  • 6. Data: 2008-12-02 13:20:56
    Od: "RobertS" <b...@p...pl>

    > już to zrobiłem w marcu br. - nadal przysyłają...

    chyba "nie ma mocnych" na ten bank...i ichnie systemy

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 7. Data: 2008-12-02 13:36:21
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    On Tue, 02 Dec 2008 14:02:38 +0100, Radek Wroclawski
    <r...@n...pl> wrote:

    >już to zrobiłem w marcu br. - nadal przysyłają...

    A co w GIODO w takim razie się dzieje?
    --
    ___________ (R)
    ___________/ GG: 3524356

  • 8. Data: 2008-12-02 16:53:12
    Od: "Arek" <a...@p...onet.pl.usun_cde>

    RobertS napisał(a) w wiadomości: ...

    >chyba "nie ma mocnych" na ten bank...i ichnie systemy

    Zmień adres korespondencyjny np. na
    J. K. Bielecki ul. ... :)
    Albo na 00-095 Warszawa, pl. Bankowy 2. (I/O Warszawa). Niby,
    że bedziesz odbierał osobiście w oddziale. Jak im się szufladki
    przepełnią to przemielą.

    Arek

  • 9. Data: 2008-12-02 22:45:42
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 2 Gru, 10:35, "RobertS" <b...@p...pl> wrote:
    > X lat temu miałem w BPH kartę kredytową, zamknąłem kartę i jej rachunek
    > (pisemna dyspozycja w placówce), ale...bank (teraz już Pekao) ciągle
    > przysyłał mi puste wyciągi ;-(

    Robert,
    w BPH mieli taką procedurę, że sama rezygnacja z karty nie
    wystarczała. Nie wypowiedziałeś umowy kredytowej. Dlatego dostawałeś
    wyciągi. Mnie również to dotyczyło dwa lata temu. Wyciągi mi
    przychodziły pół roku, aż dopiero miła pani w oddziale wytłumaczyła,
    co trzeba zrobić.
    Poza tym półroczny okres nie został zmarnowany, bo przeniosłem tą
    kartę z BPH dwukrotnie :)