  • 1. Data: 2013-10-26 16:31:56
    Temat: wyciąg PDF z prepaida Millenium
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    w banku Millenium można mieć oprócz konta osobistego
    także do max. pięciu kart prepaid na różne dane osobowe

    niestety, za chiny ludowe nie da się zamówić wyciągu
    ani papierowego ani elektronicznego do karty prepaid

    a może sie da tylko ja nie umiem tego wykonać?!

  • 2. Data: 2013-10-26 18:01:01
    Temat: Re: wyciąg PDF z prepaida Millenium
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    zadam poprawne pytanie: czy ktoś z grupowiczów
    wie (i zechce powiedzieć) jak można zamówić
    wyciąg PDF dotyczący transakcji dokonanych
    kartą niby-prepaidową Banku Millenium?

  • 3. Data: 2013-10-26 18:37:01
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-26 18:01, Sebastian pisze:
    > zadam poprawne pytanie: czy ktoś z grupowiczów
    > wie (i zechce powiedzieć) jak można zamówić
    > wyciąg PDF dotyczący transakcji dokonanych
    > kartą niby-prepaidową Banku Millenium?

    Podejrzewam, że zalogować się na swoje konto, poszukać odpowiedniej
    opcji i zapisać sobie na dysku. Po co zamawiać jak można sobie pobrać.

    --
    animka

  • 4. Data: 2013-10-26 21:21:42
    Od: Sebastian <z...@g...pl>

    cały problem, animko, w tym że nie umiem znaleźć tejże "odpowiedniej" opcji :)

  • 5. Data: 2013-10-26 23:32:40
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-26 21:21, Sebastian pisze:
    > cały problem, animko, w tym że nie umiem znaleźć tejże "odpowiedniej" opcji :)

    To zadzwoń na infolinię.
    Pisałeś chyba o karcie płatniczej czy kredytowej. Wejdż w opcje karty, w
    historię. Wyciągi powinny być.
    Nie znam tego banku, ale w każdym jest mniej więcej tak samo.

    --
    animka

  • 6. Data: 2013-10-26 23:39:44
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-26 21:21, Sebastian pisze:
    > cały problem, animko, w tym że nie umiem znaleźć tejże "odpowiedniej" opcji :)

    http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /uslugi/wyciag-laczony/

    --
    animka

  • 7. Data: 2013-10-27 07:28:12
    Od: Slavekk <s...@g...pl>

    W dniu 2013-10-26 23:39, animka pisze:

    > http://www.bankmillennium.pl/pl/klienci-indywidualni
    /uslugi/wyciag-laczony/

    Powyższy link dobitnie pokazuje, że twórca wątku miał rację i takiej
    opcji jak karta prepaid nie ma.
    No cóż, to animka...

    Sławek

  • 8. Data: 2013-10-27 14:04:41
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Slavekk" 526cb2b6$0$2170$6...@n...neostrada.pl

    /uslugi/wyciag-laczony/

    > Powyższy link dobitnie pokazuje, że twórca wątku miał rację i takiej opcji jak
    karta prepaid nie ma.

    Tym samym animka przyznaje racje twórcy wątku, co cieszy. :)
    [czasami osiągnięcie zgody czy porozumienia [nie] jest warte
    ponoszonych wysiłków zmierzających do tego osiągnięcia]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 9. Data: 2013-10-27 19:23:58
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-10-27 07:28, Slavekk pisze:

    /uslugi/wyciag-laczony/

    > Powyższy link dobitnie pokazuje, że twórca wątku miał rację i takiej
    > opcji jak karta prepaid nie ma.
    > No cóż, to animka...

    To zależy jakie usługi ma ktoś w tym banku. Jak ma taką usługę to
    widoczne na wyciągu powinno być. Musi minąć pełen miesiąc, żeby wyciąg
    powstal.

    --
    animka