  • Data: 2009-11-29 21:49:07
    Temat: Re: wpłatomat BRE
    Od: "Valdi" <V...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    <z...@o...pl>
    news:55c9.0000001f.4b12e098@newsgate.onet.pl

    > ostatnio udało mi się wpłacić niesamowicie pomietolone ale
    > na szczęście nie podarte 20zł do mBanku w maszynie Multibanku
    > w Jeleniej Górze (gratulacje, naprawiona po kilkunastu mies.)

    Widzę, że masz stalowy kark! ;) Ja to bym się teraz nawet 10 zł bał wpychać
    do tej maszyny - i nie chodzi o to że jestem przeciwny takim automatom, ale
    jak sobie czytam o "dobrych praktykach" mBanku względem klienta to aż się
    odechciewa wszelkich wpłat. I pomyśleć, że na początku ich obecności
    korzystałem z nich dość nagminnie, na całe szczęście bez żadnej awarii :)