  • Data: 2002-01-16 11:30:08
    Temat: Re: wplata na konto firmowe
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Wed, 09 Jan 2002 23:57:07 +0100, Michal 'jaszczur' J.
    <j...@a...in.reply-to.invalid> wrote:

    >O ile pamiętam (sprawdzę) zapisane jest w regulaminie ROR że wpływy nie
    >mogą pochodzić z działalności gospodarczej.

    I nie pochodzą. To Twoja wypłata. A że płacisz ją sobie sam i
    nieregularnie, Twoja sprawa.

    >>> 1. Możesz wpłacać na ROR i przelewać środki na rachunek firmowy, dopóki
    >Wpływ z działalności gospodarczej.

    Tak. Ale jeszcze ją ma w kieszeni.

    O właśnie tutaj wypłaca ją sobie jako pensję.

    >Wtedy pracownik A powie Ci, że po to masz r-ek firmowy, itd...
    >Pracownik B może robić jakieś dziwne miny...

    A tam... Przesadzasz, zwłaszcza, że to jest nie do sprawdzenia w 99.9%

    >Tak jak mówiłem - wszystko zależy od podejścia pracowanika.
    >Ta kwestia od dawna była sporna i różne są interpretacje.

    I też są różne banki. A jak ktoś się upiera na PKOBPSA to niech
    cierpi. Ja w swoim (tak tu opluwanym) PEKAOSA nie miałem problemu z
    płaceniem za faktury z RORu, jak firmowe świeciło pustką. Mówili, że
    tak niby nie można, ale sami mówili, że tego nikt nie skontroluje...

    >Zresztą, o ile mi wiadomo niektóre banki wprowadziły opłatę za przelew
    >wewnątrzoddziałowy z rachunku ROR na rachunek firmowy. Co zamyka kwestię
    >omijania prow. od wpł. got.

    Nie zamyka, bo często konto firmowe ma się w blank inkszym banku niż
    rora.
    --
    Tristan hrabia Alder
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)