    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Sun, 26 Feb 2023 12:27:45 -0800 (PST)
    Subject: Re: wiosna idzie
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    sobota, 25 lutego 2023 o 23:40:09 UTC+1 Eneuel Leszek Ciszewski napisał(a):
    > Niekoniecznie. Niedawno:
    >
    > - w Medialnym Expierdzie chciałem wniesienie bodajże za 59 pln
    > - w Neonecie co najmniej dwakroć razy chciałem wniesienie+rozpakowanie
    > za 99 pln
    >
    > więc chyba niekoniecznie chcę za darmo.

    > Jw.
    > Jaki? Gdy zacząłem rozmawianie z Whirlpoolem -- podłączenie (więc
    > i rozpakowanie) kosztowało 1 złotówkę; teraz tam nie ma ani opcji
    > płatnej, ani bezpłatnej, ani płatnej symbolicznie. Podczas rozmów
    > interesująca mnie pralka najpierw zdrożała o parę setek plnów, po
> [...]

    A, to bardziej o wniesienie chodzi?
    Czy jednak komplet, bo pralka ma też ten kartono-styropian pod spodem?
    Bez niego ładnie jeździ na kółeczkach, bez podnoszenia.

    Więc jednak dobrobyt, skoro nie ma chętnych na usługodawstwo.
    Chyba że na szaro - tak jak z kanapą, żona zamówiła, zapłaciła - tylko nie wiem, czy
    za samą kanapę (a tu też "cena od", ale jak chcesz sensowne obicie to +=1k) czy za
    kanapę+dowiezienie, ale już wniesienie płatne do ręki wnoszącym... I nie da się
    kartą.

    Lodówkę sam sprzed budynku na wózeczku wwiozłem - choć w pierwszych drzwiach o mało
    mi się z powodu pochylania nie wykopyrtnęła - bo droga prosta - tyle akurat
    sprawdziła "położna środowiskowa" na jedynej wizycie u nas, że winda jest i nie
    trzeba pokonywać z wózkiem nawet pół schodka (choć bywało, że winda nie działała,
    dziecko wniosłem, wózka nie ;) - ale kanapa już na taki wózeczek nie wejdzie - hmm,
    oby weszła do windy, stara chyba weszła, winda na szczęście rozmiaru pożarowego.