  • 1. Data: 2012-01-04 18:44:28
    Temat: wig20, fw20
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    daily, silne wsparcie na sma15, powyżej tej średniej short ryzykowny,
    ciekaw jestem dla kogo rabotajet harmonik, tego typu info podawane na
    jego liście dawców kapitału wycina

    uwaga na rekomendacje harmonika, ryzyko utraty kapitału

    buhahha

    charlie.delta.trader

  • 2. Data: 2012-01-05 07:06:13
    Temat: Re: wig20, fw20
    Od: "Emeryt" <w...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Charlie delta" <c...@g...com> napisał w
    wiadomości
    e.googlegroups.com...
[...]

    *****

    Charlie a po co to "buhahha"?

    pozdr

  • 3. Data: 2012-01-09 16:24:06
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    2050 na fw20 nadchodzi buhahahahahaaaaaaaa

  • 4. Data: 2012-01-10 19:31:29
    Od: Charlie delta <c...@g...com>

    dla panienki mającej liczydło buhahahaha

    czy wartość kolejnych 3 fal spadkowych na wig20, począwszy od fali
    rozpoczynajacej się w dniu 27,10,2011 nie spełnia reguły Ganna 3-5-8 a
    może 5-8-13 buhahahahaaa

    nie bardzo chce mi się liczyć whyskey sączę zadowolony jak pasza

    no panienki rozwiążcie to równanie

    :)

  • 5. Data: 2012-01-12 12:29:45
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Charlie delta" <c...@g...com> wrote in message
    u.googlegroups.com...
    > 2050 na fw20 nadchodzi buhahahahahaaaaaaaa

    buhahaha,

    podaj równiez date, bo tak to gadasz jak harmonik z którego sie tak ostro
    nabijasz.

    george