  • Data: 2004-03-29 13:01:41
    Temat: Re: wczesniejsza splata kredytu
    Od: "kursor" <m...@U...wp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > zabij mnie ale nie pamietam (to mojej zony brany 4ry lata temu)
    > pko bp sa lub bz (kredyt w euro)

    > hm to sa jakies odgorne przepisy okreslajace jak trzeba liczyc odsetki?

    nie wiem, moze cos takiego jest?
    w koncu na sieci wszystkie kalkulatory licza na tych samych wzorach
    a tu taki wynalazek... :-)
    chociaz Swoja droga to na poczatku takie liczenie jest oplacalne dla
    kredytobiorcy
    ale teraz, po 4 latach to byc moze przeplaciles troche tych odsetek
    policz wg "normalnego" wzoru i sprawdz

    kursor