  • Data: 2004-02-19 12:31:44
    Temat: Re: w co zainwestowac 150tys.?
    Od: devnull <d...@n...net> szukaj wiadomości tego autora

    >---nie chce niczego tracic,chce tylko gdzies to umiescic zeby cos z
    >tego bylo,co do forexu,nigdy sie w to nie bawilem,za to reguralnie

    Nie rozumiesz, Ty osobiscie nie bedziesz sie bawil, bo WGI Forex to taki
    fundusz bez funduszu - oni za Ciebie beda sie bawic, ale zadnych jednostek
    uczestnictwa sprzedawac i kupowac nie musisz, bo to jest inaczej zorganizowane
    i to jest wlasnie w tym fajne.
    Zobacz wyniki:
    http://www.wgi.pl/index_s.php?p=pr_forex
    Ja bym na Twoim miejscu przynajmniej czesc tam wlozyl.

    dn