  • Data: 2010-10-17 10:38:55
    Temat: Re: visa elektoron zakupy bez pinu i podpisu
    Od: "pmlb" <b...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    ?

    "hants" <m...@h...pl> wrote in message
    news:4cbaaa34$1@news.home.net.pl...
    > "pmlb" <b...@d...pl> wrote in message

    > Troche wiocha z kredytowka do transakcji ponizej 10 funtów... :-P

    Dlaczego wiocha?
    Wpadasz do sklepu po kanapke, nie masz drobnych, bo kazdy mowi, ze to wiocha
    miec i trzeba korzystac z karty i potem placisz za kanpke 2 funty tracac
    czas na wbijanie pinu czy podpisywanie. A tak traktyjesz to jak platnosc
    drobnymi, przejezdzasz przez terminal i tyle...
    Bardzo ulatwia to zycie, nie raz mi sie zdarzylo z tego skorzystac (np.
    kupno gazety za 60 pena... lec do bankomatu wyplacaj, potem spowrotem dop
    sklepu... a tuy ciach i juz)

    > Praktycznie na parkingu kazdego lotniska w bramkach nie ma mozliwosci
    > wpisania pinu, wkladasz czipa, wyciagasz czipa i juz. Bezpieczenstwo
    > (dowód) tych transakcji gwarantuje system rozpoznawania tablic
    > rejestracyjnych.
    >
    > Bodajze na Heathrow dziala to jeszcze fajniej - podjezdza sie pod bramke,
    > wklada karte, wjezdza na parking, a przy wyjezdzie znowu wklada sie te
    > sama karte, szlaban w gore i mozna jechac.

    Tak jak z autostrada wydae mi sie, ze to inny rodzaj tranzakcji. O oplacie
    nieautoryzowanej do 10 funtow mam na mysli normaly sklep.