  • Data: 2010-10-15 20:33:38
    Temat: Re: visa elektoron zakupy bez pinu i podpisu
    Od: scream <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Fri, 15 Oct 2010 15:12:05 -0500, witek napisał(a):

    > ja widać mogą

    Przecież przy autoryzacji podpisem nic nie trzeba ustawiać. Terminal pyta
    od razu po wydrukowaniu kwitka dla sprzedawcy, czy podpis zgodny z tym na
    karcie i czy drukować kopię dla klienta. Z tym, że tu sprzedawca kręci bat
    na własną d.., bo jeśli klient nie podpisuje papierka to sprzedawca nie ma
    potem żadnego potwierdzenia, że to faktycznie ów klient płacił (wiem,
    podpis to słabe potwierdzenie, ale zawsze jakieś).

    --
    best regards,
    scream