eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki"upgrade" wystemu w Pekao S.A. ? › Re: "upgrade" wystemu w Pekao S.A. ?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!not-for-mail
    From: "Earl" <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: "upgrade" wystemu w Pekao S.A. ?
    Date: Sun, 10 Aug 2003 09:39:50 +0200
    Organization: http://news.icm.edu.pl/
    Lines: 39
    Message-ID: <bh4sup$1im$1@SunSITE.icm.edu.pl>
    References: <X...@2...85.112.42>
    NNTP-Posting-Host: przymorze.nsm.pl
    X-Trace: SunSITE.icm.edu.pl 1060501273 1622 62.233.169.94 (10 Aug 2003 07:41:13 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...edu.pl
    NNTP-Posting-Date: Sun, 10 Aug 2003 07:41:13 +0000 (UTC)
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2600.0000
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2600.0000
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:255029
    [ ukryj nagłówki ]

    Cos w tym musi byc. Od czasu do czasu wplacam pieniadze na konto w PEKAO (w
    okienku kasowym) i od razu przelewam na konto w mBanku. Dotychczas odbywalo
    sie to normalnie, czyli wplata pieniedzy i zlecienie przelewu. Pare dni temu
    odbylo sie to nienormalnie, czyli wplata na konto, WYPLATA z konta i
    zlecenie przelewu :-)
    Jeden papierek wiecej do podpisania....


    Użytkownik "Wojciech Skrzypinski" napisał w wiadomości ...
    > Witajcie,
    >
    > Dotychczas taka operacja wygladala nastepujaco : kasjer w okienku wpisywal
    kod
    > oddzialu, w ktorym prowadzony jest r-k i krotki (tylko pierwszy czlon)
    numeru rachunku.
    > Wowczas na ekranie ukazywaly sie podstawowe dane r-ku, kasjer je
    weryfikowal,
    > wpisywal tytul wplaty i drukowal zgrabne potwierdzenie.
    >
    > Wczoraj natomiast kasjerka wypelniala cos w rodzaju skroconego przelewu
    eliksirowego !
    > Polegalo to na wprowadzeniu imienia i nazwiska oraz pelnego (sic!) numeru
    rachunku.
    > Samo potwierdzenie roznilo sie od wczesniejszych, bo nie zawieralo zadnych
    moich
    > danych oprocz tego, co podalem. Pracownicy zapytani o zmiane stwierdzili,
    ze teraz
    > uzywaja innego systemu. Krok wstecz ? Zapobiegawcza ochrona danych
    osobowych ? W
    > sumie mialo by to sens, pod warunkiem, ze nr r-ku bylby porownywany z
    nazwiskiem
    > wlasciciela, aby uniknac pomylek (o to nie zapytalem, ale wygladalo jak
    wypelnianie
    > przelewu do banku zew.).
    >
    > Pozdrawiam,
    > Wojtek


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1