  • 11. Data: 2002-05-11 11:51:58
    Temat: Re: update galerii
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 11 May 2002 13:13:44 +0200, "Jarosław Popiel"
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >Maestro jeszcze ujdzie - no ale te kolork na VE to gorzej niz zle.
    >Wczesniejsze karty z BZ byly jakies takie bardziej "powazne" a teraz ni pies
    >ni wydra ;-)

    Karty BZ byly na prawde ladne, zaluje ze tylko na Maestro zdazylem sie
    zalapac :(
    Nie wiem jakie byly zalozenia projektu kart BZWBK ale mam wrazenie, ze
    mialy chyba byc utrzymane w prostym stylu bez fajerwerkow tylko cos
    nie za bardzo wyszlo
    MAE jest brzydka a VE tak jaskrawe ze nadaje sie bardziej na zabawke
    dla dziecka (powyzej 3 lat oczywiscie) :-)).

    BTW, wie ktos jak wyglada zwykly, niemundialowy plastik EC/MC z Citi ?
    A moze juz tez ktos ma przecieki z BSK ?
    Za jakis czas bede moze szukal jakiejs wlasnej kredytowki i podstawowe
    wymagania to dobre ubezpieczenie i ladny plastik :-)
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 12. Data: 2002-05-11 11:56:55
    Od: t...@p...fm (Tomasz Staszewski)

    Wojtek Frabinski wrote:

    > Zrobilem w koncu upadte galerii kart.

    Nie masz już Eurokonta w Pekao?
    To przenieś chociaż ich maestro do wzorów nieaktualnych, a tu może ktoś
    Ci podeśle obecny wzór.

    pzdr

    Tomek

  • 13. Data: 2002-05-11 12:07:01
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On 11 May 2002 13:56:55 +0200, t...@p...fm (Tomasz
    Staszewski) wrote:

    >Nie masz już Eurokonta w Pekao?
    >To przenieś chociaż ich maestro do wzorów nieaktualnych, a tu może ktoś
    >Ci podeśle obecny wzór.

    Poki co dzial niektualnych wzorow dotyczy tylko nadeslanych kart, moje
    sa wymieszane.
    Ale pewnie bedzie trzeba to uporzadkowac, tylko ostatnio banki
    strasznie czesto zmieniaja plastki (co ciekawe zazwyczaj na brzydsze).
    A eurokonto zamierzam ponownie miec (tym razem w wersji WWW) ale o tym
    w innym poscie.

    PS, nikt nie ma pomyslu na grafike na glownej stronie ?

  • 14. Data: 2002-05-11 12:24:02
    Od: "Jarosław Popiel" <j...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wojtek Frabinski" <w...@a...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > MAE jest brzydka a VE tak jaskrawe ze nadaje sie bardziej na zabawke
    > dla dziecka (powyzej 3 lat oczywiscie) :-)).

    po polaczeniu BZ WBK zacze sie silic na nowoczesny bank w stylu Millennium,
    Citi, Lukas itp - ta zmiana nie wysza na dore BZ - przynajmniej w Kielcach -
    fajny marmurek byl, jakos normanie i bez wiekszych problemow to wszytsko
    funkcjonowalo. Teraz zrobili polaczenie plastiku z marmurem, i dorzucii
    niedoinformowane niedysponentki, przygluchego niedysponenta co obsluguje
    katy (ostatnio poszedlem po wznowiona - popatrzyla sie na mnie, stwierdzil
    ze musi skonczyc robote i nie przejmujac sie niczym zaczol wklepywac cos do
    kmpa). Ehhh szkoda sp. BZ ;-)

    --
    JaKi

  • 15. Data: 2002-05-11 17:02:44
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    > A eurokonto zamierzam ponownie miec (tym razem w wersji WWW) ale o tym
    > w innym poscie.

    Jak chcesz, to moge Ci przeslac ? Konta nie mam ale nowe maestro mi
    przyslali :-))
    pzd