  • Data: 2010-10-20 20:58:20
    Temat: Re: transakcje na znikome kwoty
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "mvoicem" <m...@g...com> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:4cbf553f$0$22792$6...@n...neostrad
    a.pl...

    > A jaki jest warunek kwotowy na zwolnienie? Bo może lepiej sobie zasilić
    > konto moneybookers/paypal/dotpay/przelewy24/platnosci.pl i ze stratą
    > wypłacić?

    18k rocznie. Ale zrealizowane mam tylko niecałe 4k obrotu bezgotówkowego.
    Idę na ilość na tej karcie (120 transakcji rocznie), a nie na kwotę, bo
    karty powinny być bezpłatne. Jeden pies paypal/moneybookers/Allegro/dotpay
    dla tak znikomej kwoty. Szczególnie że byłem już gotowy pożegnać się z całą
    stówką. :)