  • Data: 2004-06-03 07:16:05
    Temat: Re: to kwestia historyczna
    Od: "Jaca" <j...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Pulemiot" <p...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:0b00.00000854.40be3524@newsgate.onet.pl...

> [...]
    przeciez w

    > Mnie się wydaje, że u podstaw leżała chęć niektórych bankowców, aby w
    numerze
    > rachunku zawrzeć systematykę konta, czyli ,żeby (tak jak po staremu) był
    tam
    > numer klienta, typ konta, typ subkonta, numer subkonta i tak dalej.

    Nie masz racji. W numerze rachunku w formacie IBAN nie ma zawartej tych
    informacji. IBAN to po prostu nr porządkowy o jakiejś tam strukturze +
    liczba kontrolna.

    A co do ilości ludzi w kraju - przecież nawet jesli jest nas 40 mln to
    ponumerowanych rachunków musi być iles tam razy więcej, no nie :)

    Jaca