  • Data: 2004-09-14 09:27:08
    Temat: Re: teraz padło na mBank
    Od: wizardx12 <w...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 9/14/2004 11:19 AM, Użytkownik yayco napisał :
    > Zdarzyło się to jak raz 2004-09-14 11:03, kiedy S.T. napisał(a) co
    > następuje:

    59016&t=659016&sr=dd&pn=1

    > Sprawa jest jasna, ale pojawia się jedno pytanie: ile czasu zajmie
    > mbankowi zablokowanie fałszywej strony?
    > To w końcu miara dbałości firmy o klientów.
    > I druga kwestia - czy mBank, skutecznie zawiadomiony o przekręcie nie
    > powinien stanowczo ostrzec (choćby za pomocą oficjalnego mailingu)
    > swoich klientów? Stanowisko wyrażone na ichnim forum niekoniecznie trafi
    > do wszystkich zainteresowanych.
    Nic nie jest jasne. W mozilli otwiera mi się rzeczywiście tylko strona
    mbanku (blokada "wyskakiwaczy"), ale jak spróbowałem w cudownym IE, to
    oprócz normalnej strony mbanku otwiera się spreparowane okno logowania,
    żeby było śmieszniej - z dodatkowym polem do wpisania - hasło jednorazowe.