  • 1. Data: 2003-07-01 07:46:50
    Temat: telepekao24 znowu leży?
    Od: "Kowalski" <no_mail@no_spam_no_trolls.no_glupotes!!>

    Telepekao24 znowu leży?
    wczoraj padło i cały dzień dłubali. Czy dziś znowu??
    k.

  • 2. Data: 2003-07-01 07:56:18
    Temat: Re: telepekao24 znowu leży?
    Od: "Kowalski" <no_mail@no_spam_no_trolls.no_glupotes!!>

    TAK, znowu zdechło. Dodzwoniłem się na infolinię i tego się dowiedziałem, co
    wiem nie mogąc wejść na strone

  • 3. Data: 2003-07-01 09:13:05
    Od: Kuba <j...@y...com>

    Kowalski wrote:
    > TAK, znowu zdechło. Dodzwoniłem się na infolinię i tego się dowiedziałem, co
    > wiem nie mogąc wejść na strone

    Wczoraj ok 18 Pani na infolinii powiedziała mi że może nie działać
    jeszcze dziś cały dzień :) Pad musiał być chyba totalny bo nie dawało
    się wyciągnąć kasy nawet na IKM w oddziale (tzn. pani w kasie
    pokazywało się saldo z piątku!). O dziwo ok. 22 system ruszył
    ale jak po grudzie. Admini chyba pracowali ostro bo pół godziny
    później uaktualniło się saldo, a w nocy (bo z datą 1.07) poksięgowali
    niektóre zaległe operacje.
    Dziś rano udało mi się zrobić 9 przelewów co zajęło mi ok. 2 godzin (!)
    Mam wrażenie że po padzie serwera uruchomili system na jakimś złomie
    wygrzebanym z magazynku i stoi sobie teraz to to radośnie, pewnie
    bez obudowy pod biurkiem admina :) w oczekiwaniu na naprawę głównego
    serwera.

    Niniejszym informuję (jak czyta to ktoś z PEKAO to tym lepiej)
    że lipiec jest ostatnim moim miesiącem w jak się okazało
    żałosnym PEKAO.

    Może ktoś z grupowiczów doradzi mi coś sensownego w zamian?
    W grę wchodzi wyłącznie marmurek. Oglądałem sobie już CitiKonto
    - warto?

    Kuba.

  • 4. Data: 2003-07-01 10:04:47
    Od: "Darek Dąbrowski" <t...@p...com>

    co racja to racja ,
    udało mi się zlecić wczoraj w godzinach nocnych przelewy .
    uwielbiam takie wpadki pod koniec miesiąca lub kiedy przypadają okresy
    płatnośći .
    dobrze ,że główne konto przeniosłem do multi , pekao schodzi na psy .
    czas zamykać .
    dla uczciwości powiem ,że kiedyś byłem z niego bardzo zadowolony.

    pozdrawiam,
    darek

  • 5. Data: 2003-07-01 10:08:26
    Od: Kuba <j...@y...com>

    > dla uczciwości powiem ,że kiedyś byłem z niego bardzo zadowolony.

    To prawda. Na jesieni 2001, jak zakładałem to konto pokazywałem
    je znajomym jako wzór szybkości. Na psy zeszli od momentu zmiany
    URL-a (wczesniej było http://telepekao24.pl, teraz przekierowują
    na http://ewww.pekao24.pl) a co za tym idzie podejrzewam i serwera.

  • 6. Data: 2003-07-01 10:11:19
    Od: "Piast" <p...@o...pl>

    "Kowalski" <no_mail@no_spam_no_trolls.no_glupotes!!> wrote in message
    > TAK, znowu zdechło. Dodzwoniłem się na infolinię i tego się dowiedziałem,
    co
    > wiem nie mogąc wejść na strone

    Wczoraj Pani na infolinii, gdy się nie mogłem zalogować, kazała mi
    zablokować konto, aby sprawdzić czy znam poprawne login i hasło. Jeśli uda
    się zablokować to znaczy, że rozsynchronizował się token. Gdy kazałem jej
    spadać i dowiedzieć się czegoś telefonicznie o mojej pożyczce powiedziała,
    że dostanę informacje pocztą wewnętrzną! W międzyczasie poinformowała mnie,
    że dział IT już się zajął problemami z logowaniem. Trochę była zaskoczona,
    że do poczty wewnętrznej nie mam dostępu bez zalogowania się ale zbytnio się
    tym nie przejęła.
    Pozdrawiam,
    Piast

  • 7. Data: 2003-07-01 12:10:06
    Od: "Bozena" <b...@g...pl>

    "Piast" <p...@o...pl> wrote in message news:bdrmed$pme$1@news.onet.pl...

> [...]

    > Wczoraj Pani na infolinii, ...
    > ..... Trochę była zaskoczona,
    > że do poczty wewnętrznej nie mam dostępu bez zalogowania się ale zbytnio

    Wczoraj podczas awarii na stronie można było przeczytać, że z pytaniami
    można telefonować na infolinię. Na infolinii oczywiście Panie nic nie
    wiedziały.

    Rano miałam zrealizować kilka przelewów. Pierwsze wyłożenia serwera były z
    błędem Internal Server Error, później była informacja, że to konserwacja
    systemu.

    Moich zastrzeżeń nie budzi fakt padnięcia serwera - to może zdarzyć się
    każdemu. Ale szybkość "naprawiania", obsługa Klienta w tym czasie, obieg
    informacji - amatorskie i ŻAŁOSNE.

    Bożena

  • 8. Data: 2003-07-08 11:59:38
    Od: "Beniowa" <b...@p...wp.pl>

    Użytkownik "Kuba" <j...@y...com> napisał w wiadomości

    > Może ktoś z grupowiczów doradzi mi coś sensownego w zamian?
    > W grę wchodzi wyłącznie marmurek. Oglądałem sobie już CitiKonto
    > - warto?

    Jezeli chodzi Ci o 24 godzinna dostepnosc to Citi i jego Citibank Online
    zdecydowanie odpada. Wieczorem, zazwyczaj tak kolo 23, ale nie ma reguly,
    maja jakies przeksiegowywania, czy cos takiego i system lezy - praktycznie
    codziennie. Czasami zdarza sie to np. o 6 rano. Taki pad potrafi trwac ponad
    godzine. Trzeba zatem pilnowac, zeby waznych przelewow (np. splaty
    zadluzenia KK) nie trzymac do ostatniej chwili.

    Nie wiem, czy na tym tle nie wypadaja najlepiej m***banki, bo tutaj z
    kilkudniowym wyprzedzeniem informuja, ze bedzie konserwacja systemu, a
    system nie zadziala. W kazdym razie z trzech bankow, z ktorych korzystam na
    codzien (Citi, Fortis i Multi) jednak BRE jest najmniej awaryjny.

    Pozdrawiam, Grzegorz