  • Data: 2003-07-28 12:40:58
    Temat: Re: szybkość wydawania KK przez mBank- u mnie 3 dni :))
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Marek" <m...@h...com> napisał w wiadomości
    news:bg31gh$1lgk$1@news2.ipartners.pl...

    > ..... Mało gdzie w obecnej chwili pracownicy "ręcznie" dotykają się do
    > decyzji - z regóły jest po prostu dość skomplikowany algorytm siedzący
    > sobie na jakimś komputerze, wrzuca się w niego mnóstwo danych, a on podaje
    > czy udzielenie kredytu to dobry pomysł (w uproszczeniu). ...........

    no chyba nie do końca

    przy kredytach mieszkaniowych i kartach kredytowych to właśnie analityk
    banku składa wszystkie informacje w jedną i podejmuje decyzję

    automat tylko może wyliczyć wskaźniki i prawdopodobieństwa, że kredyt będzie
    dobry

    w moim przypadku analityk dla kredytu mieszkaniowego wyłapał z papierowej
    wersji wyciągu kilka regularnych spłat i chciał wyjaśnienia czym one są

    tak więc automat ma "panienka w okienku", ale to co powie automat to tylko
    jedna składowa decyzji

    kiedyś w Multibanku automat zdecydował, że karty nie dostanę, a człowiek
    podjął odwrotną decyzję

    --
    pozdrawiam
    plusz