  • 21. Data: 2002-08-23 09:44:41
    Temat: Re: szczyt głupoty
    Od: "Karol" <a...@a...poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof Szpunar" <s...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:3D65EC7E.FA52D100@interia.pl...
    > IMHO latwiej zapamietac 4 cyferki, niz wszystkie te hasla, oraz to ktora
    > cyfra kryje sie pod haslem "miesiąc urodzin wujka Stefana" :)

    Brak treningu.
    Wszystko przez postep techniczny :-)
    Czyli telefony komorkowe.
    Ja do tej pory pamietam wiele numerow telefonow z okresu "przedkomorkowego".
    Natomiast nowszych (poza kilkoma specjalnymi) nawet nie staram sie
    zapamietac.

    Karol

  • 22. Data: 2002-08-23 09:51:20
    Od: Krzysztof Szpunar <s...@i...pl>

    Rena wrote:

    > chyba
    > skomplikowane.
    >
    > kochany - ja pamietam wszystkie moje piny - mam je w glowie. tylko jak
    > mam wbic do bankomatu ktorys pin, to czacha mi dymi, zeby sie nie
    > pomylic. no i tych pinow przybywa...to sa nie tylko przeciez piny, ale
    > nipy, pesele, nr dowodow, paszportow, hasla do komputera i jeszcze
    > inne. ja pamietam swoje i meza i boje sie, ze mi sie moj twardy dysk
    > przegrzeje:)

    uwazaj - mozesz tak skonczyc:
    http://republika.pl/poland_cracow_sharks_2/40/40.jpg
    :)

    (wiem, ze juz bylo, ale moze nie wszyscy widzieli)
    pozdr
    Krz

  • 23. Data: 2002-08-23 10:44:04
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Metaxa" <m...@s...pl> napisał w wiadomości
    > Ja sobie wydrapałem na obudowach bankomatów z których kozytsam.

    Na czole kasjerki z pobliskiego sklepu z pin padem należałoby chyba
    wypalić????:-)))

  • 24. Data: 2002-08-23 11:09:16
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Fri, 23 Aug 2002 06:31:25 +0200, "Rena" <r...@p...pl> napisał(-a):

    >a jakie to banki, bo ja znam tylko citi, ktory umozliwia zmiane
    >pinu...

    na pewno BZWBK w przypadku Visy Classic kredytowej

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 25. Data: 2002-08-23 11:10:09
    Od: Jaroslaw Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    Fri, 23 Aug 2002 13:09:16 +0200, Jaroslaw Andrzejewski
    <j...@d...com.pl> napisał(-a):

    >na pewno BZWBK w przypadku Visy Classic kredytowej

    przepraszam, że nie odciąłem w poprzedniej wiadomości tego, co było
    poniżej

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 26. Data: 2002-08-23 12:30:31
    Od: No Name <v...@w...pl>

    Millenium, Amex, inne chyba też.

    Pzdr: Dogbert

  • 27. Data: 2002-08-23 16:22:03
    Od: "Rena" <r...@p...pl>

    > uwazaj - mozesz tak skonczyc:
    > http://republika.pl/poland_cracow_sharks_2/40/40.jpg

    wiem wiem - obsmialam sie juz z tego rysunku, ze mnie to czeka. ale ja
    juz tak mam, ze mam pamiec do wszystkich numerkow (he he)

  • 28. Data: 2002-08-23 17:30:41
    Od: k...@p...onet.pl (Konlin)

    Witaj PB,

    W Twoim liście datowanym 22 sierpnia 2002 (16:24:35) można przeczytać:

    > 2 cyfra to wartość bezwzględna z liczby e

    Czyli 2,71828... i tak dalej w nieskonczonosc. I jaka to cyfra?
    Pzdr

    Ps. tak, wiem ze sie czepiam ale... taki juz mam dzien
    --
    K.O.N.L.I.N.
    Kinetic Organism Normally for Logical Infiltration and Nullification,

    chcesz napisac prywatnie: k...@p...pl
    "Welcome my son, welcome to the machine"
    WinAmp gra: (Winamp nic nie gra bo jest wylaczony ;-)

  • 29. Data: 2002-08-24 12:12:50
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Fri, 23 Aug 2002 11:39:00 +0200, Krzysztof Szpunar
    <s...@i...pl> wrote:

    >tak jest chyba najprosciej dla wszystkich wzrokowcow,
    >ale nie wszyscy (choc wiekszosc) wzrokowcami sa.

    Ja bym chcial dorwac, tego kto wymysil, ze uklad klawatury w
    telefonach bedzie inny niz na klawiaturach komputerow, bankomatow,
    kalulatorow :-).
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl

  • 30. Data: 2002-08-24 12:17:14
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Thu, 22 Aug 2002 09:30:57 +0000 (UTC), "Karol Żwiruk"
    <k...@N...gazeta.pl> wrote:

    >Klient nie zawsze ma rację: (dzisiejsza rzepa)
    >http://www.rp.pl/dodatki/pieniadze_020822/pieniadze
    _a_4.html

    Przy okazji, cos o sprawdzaniu podpisow i przerabianiu kart na
    bankomatowe.
    Znajomy ma VE, ktora mu sie troche przegrzala w samochodzie (jak to
    sie w lecie zdarza). Z karty zniknal praktycznie zupelnie hologram,
    czesc numeru i wiekszosc paska na podpis odslaniajac ladne,
    wielokrotnie powtorzone "void".
    I dalej sporo placi ta karta w sklepach, autoryzuje transakcje
    podpisem, nikt nawet uwagi nie zwrocil.
    Zaczynam sie obawiac, ze nawet transkacja karta gdzie by wielkimi
    wolami napisac ZATRZYMAC, KARTA BANKOMATOWA, ZŁODZIEJ itp tez by
    przeszla bez problemu w wieksosci sklepow. Albo zupelnie czystym,
    bialmym plastikiem tez :-/