  • 1. Data: 2004-11-04 22:15:50
    Temat: super oferta
    Od: "raiffeinsen bank" <r...@p...neostrada.pl>

    MĘCZĄ CIĘ DŁUGIE PROCEDURY W INNYM BANKU- ZADZWOŃ DO NAS- DOSTANIESZ KARTĘ
    JUŻ ZA 3 WYCIĄGI Z INNEGO BANKU I PO KŁOPOCIE. WYSTARCZY ZADZWONIĆ DO
    NASZEGO PRZEDSTAWICIELA.

    Szanowni Państwo,

    Raiffeisen Bank Polska S.A. należy do Grupy Raiffeisen, międzynarodowej
    instytucji finansowej o silnej i od wielu lat ustabilizowanej pozycji na
    światowym rynku finansowym.

    Niezawodność, profesjonalizm, zorientowanie na potrzeby Klienta - to
    wszystko oddajemy dziś do dyspozycji naszych Klientów w Polsce.

    Z prawdziwą przyjemnością chcemy zaprezentować pakiet produktów bankowych
    na warunkach promocyjnych:

    1. karta kredytowa - visa Classic i VISA Gold

    2. karta kredytowa - MasterCard National Geographic

    3. KARTA KREDYTOWA - visa Nowa

    4. Kredyt konsumpcyjny - bez poręczycieli

    1. Karta kredytowa - visa Classic i VISA Gold

    * bezpłatny kredyt dla transakcji bezgotówkowych do 58 dni

    * możliwość wyboru jednego z pięciu okresów rozliczeniowych

    * bezpłatne ubezpieczenie NNW podczas podróży zagranicznych

    * brak prowizji za wypłatę gotówki w bankomatach własnych Banku

    * atrakcyjne limity kredytowe: 2.000 - 10.000 zł - visa Classic i 10.000 -
    50.000 zł - VISA Gold

    2. Karta kredytowa - MasterCard National Geographic

    * korzystne rozliczenie transakcji w EURO (przy wyjazdach zagranicznych)

    * możliwość wyboru jednego z pięciu różnych projektów graficznych karty

    * bezpłatny kredyt dla transakcji bezgotówkowych do 51 dni

    * możliwość wyboru jednego z pięciu okresów rozliczeniowych

    * brak prowizji za wypłatę gotówki w bankomatach własnych Banku

    * limit kredytowy 2.000 zł - 20.000 zł

    * atrakcyjne ubezpieczenie podróżne

    3. Karta kredytowa - visa Nowa

    * konkurencyjne oprocentowanie kredytu: tylko 19% w skali roku

    * niska opłata roczna: tylko 25 zł

    * bezpłatny kredyt dla transakcji bezgotówkowych do 44 dni

    * możliwość wyboru jednego z pięciu okresów rozliczeniowych

    * brak prowizji za wypłatę gotówki w bankomatach własnych Banku

    * limit kredytowy 2.000 zł - 10.000 zł

    * możliwość wymiany karty kredytowej innego banku na kartę visa Nowa bez
    czasochłonnych procedur (na podstawie trzech ostatnich wyciągów z konta
    karty w innym banku)osoby wymieniające karty innych banków otrzymają
    oprocentowanie w rewelacyjnej wysokości 9,99%.

    4. Kredyt konsumpcyjnY bez poręczycieli

    * w przedziale od 3.000 zł do 60.000 zł,

    * na dowolny cel konsumpcyjny,

    * bez poręczycieli przyznawany wyłącznie na podstawie zaświadczenia o
    wysokości dochodów, brak opłat za wcześniejszą spłatę kredytu,

    Tabela przykładowych wartości rat miesięcznych (PLN)

    Kwota kredytu
    12 miesięcy
    24 miesiące
    36 miesięcy
    48 miesięcy
    60 miesięcy

    3 000
    278
    153
    112
    94
    82

    5 000
    463
    256
    187
    156
    137

    10 000
    926
    511
    374
    312
    273

    20 000
    1 849
    1 020
    745
    621
    543

    40 000
    3 698
    2 040
    1 491
    1 243
    1 087

    60 000
    5 547
    3 060
    2 236
    1 864
    1 630

    5. KREDYT JESIENNY*

    * oprocentowanie kredytu od 3,9% do 4,9%

    * na dowolny cel konsumpcyjny

    * wysokość kredytu od 3 000 do 10 000 zł

    * okres kredytowania - 12 miesięcy

    * dwa warianty spłaty: przez 12 miesięcy w równych ratach odroczona spłata
    dwa miesiące ( raty rozłożone na 10 miesięcy ) brak opłat za wcześniejszą
    spłatę kredytu

    * wysokość prowizji 9% lub 7% dla klientów Banku

    *OFERTA KREDYTU JESIENNEGO JEST WAŻNA OD 04.11.2004 DO 19.11.2004

    OFERTA WAŻNA DO 19.11.2004R.

    DZWOŃ DO PRZEDSTAWICIELA RAIFFEISEN BANKU POD NUMER: 509 906 500

  • 2. Data: 2004-11-04 23:14:36
    Temat: Re: super oferta
    Od: "kursor" <mKursor@_USUN_wp.pl>

    napisz do A. Buse - on ostatnio szukal nowej karty
    abuse(na)tpnet(kropka)pl

    kursor

  • 3. Data: 2004-11-04 23:34:05
    Od: "$$Szalony_Kapelusznik$$" <s...@w...pl>

    > MĘCZĄ CIĘ DŁUGIE PROCEDURY W INNYM BANKU- ZADZWOŃ DO NAS- DOSTANIESZ KARTĘ
    > JUŻ ZA 3 WYCIĄGI Z INNEGO BANKU I PO KŁOPOCIE. WYSTARCZY ZADZWONIĆ DO
    > NASZEGO PRZEDSTAWICIELA.

    jasneeeeee, gdybym nie mial tego gowna ze dwa lata w sumie, a konkretnie
    gowna Classic, a potem gowna Nova to moze bym nawet uwierzyl....

    > Szanowni Państwo,

    tia, jasneeee
    w zadnym innym banku nie zdazylo mi sie, zeby pracownik pozwolil sobie
    szydzic z klienta prosto w oczy - wiem, wiem 'wyjatkowa jakosc uslug'
    zobowiazuje....

    > Raiffeisen Bank Polska S.A. należy do Grupy Raiffeisen, międzynarodowej
    > instytucji finansowej o silnej i od wielu lat ustabilizowanej pozycji na
    > światowym rynku finansowym.

    sure, kazda jest ustabilizowana, do czasu gdy sie nie przewroci....

    > Niezawodność, profesjonalizm, zorientowanie na potrzeby Klienta - to
    > wszystko oddajemy dziś do dyspozycji naszych Klientów w Polsce.

    nie dzis, tylko od lat oddajecie to (1), a (2) to ja juz poznalem ten
    profesjonalizm w praktyce - ostatni przyklad profesjonalizmu, to pisemko z
    wrzesnia, z grozba, ze jak nie podpisze nowej umowy to zablokujecie
    karte.... ktorej nie ma od prawie roku :)

    > Z prawdziwą przyjemnością chcemy zaprezentować pakiet produktów bankowych
    > na warunkach promocyjnych:

    A gdzie te warunki promocyjne, bo jakos mi sie nie udalo znalezc ?

    MAd Hat
    ter

    PS. To ja w zasadzie w duzym skrocie tyle mialem do Pana, a teraz niech ktos
    ladnie wytlumaczy, ze tego typu 'annoncumenty' :) to nie sa na tej grupie
    zbyt mile widziane....

  • 4. Data: 2004-11-05 09:27:16
    Od: "lord_neo" <b...@v...pl>

    Panie akwizytor nie tak sie zdobywa klientow...
    a karta raiffeisen jest beee - pozbylem sie jej.....
    Użytkownik "raiffeinsen bank" <r...@p...neostrada.pl> napisał
    w wiadomości news:cme9ni$m19$1@atlantis.news.tpi.pl...

  • 5. Data: 2004-11-05 15:48:23
    Od: "dfsg" <d...@g...pl>

    Super oferta ??????????????? Żadna karta kredytowa nie jest super. Niby za
    darmo ale potem to juz inna historia. Tak jest w każdym Banku.Jak ktoś słabo
    zarabia niech bierze karty kredytowej. To jest po prostu samobójstwo.

  • 6. Data: 2004-11-05 22:22:03
    Od: "rsa127" <r...@p...onet.pl>

    > Niezawodność, profesjonalizm, zorientowanie na potrzeby Klienta - to
    > wszystko oddajemy dziś do dyspozycji naszych Klientów w Polsce.

    Profesjonalizm ??? Zadałem kilka pytań o jednej z kart przez e-mail ze
    strony. Dostałem opis karty bez odpowiedzi na żadne z pytań. Dotego
    odpowiedzi nie miała, ani podpisu, ani początku. Po prostu copy paste z
    ulotki. Prostactwo i chamstwo.

  • 7. Data: 2004-11-06 21:59:06
    Temat: Odp: super oferta
    Od: "dfsg" <d...@g...pl>

    sorry za mój błąd powinno byc "zarabia niech nie bierze karty kredytowej" a
    jest zarabia niech bierze karty kredytowej

    Użytkownik dfsg <d...@g...pl> w wiadomości do grup dyskusyjnych
    napisał:cmg7i5$o96$...@i...gazeta.pl...

  • 8. Data: 2004-11-07 09:02:06
    Temat: Re: Odp: super oferta
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJTO.info>

    dfsg napisał(a):
    > sorry za mój błąd powinno byc "zarabia niech nie bierze karty kredytowej" a
    > jest zarabia niech bierze karty kredytowej

    Co jasnej choinki, nie możesz ciąc cytatów i odpowiadać jak człowiek ????

  • 9. Data: 2004-11-07 19:31:23
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Fri, 5 Nov 2004 10:27:16 +0100, "lord_neo" <b...@v...pl> wrote:

    >a karta raiffeisen jest beee - pozbylem sie jej.....

    ale po co oddałeś rozum wraz z kartą? Chłopie, po coś cytował całą
    wiadomości, zeby dopisać te dwa zdania?
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2004-11-08 22:50:09
    Od: "PshemeK" <p...@o...pl>

    Szanowny Banku RajWajZen,

    Wysłałeś posta reklamowego na najbardziej krytycznie nastawioną grupę
    dyskusyjną na świecie. Biorąc pod uwagę treść odpowiedzi na Twojego posta,
    wygląda na to, że strzeliłeś sobie gola do własnej bramki.

    Pozdrawiam i życzę dalszych sukcesów.

    PshemeK