    From: k...@p...onet.pl
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: stacja benzynowa i odmowa autoryzacji na karcie?
    Date: 12 Dec 2002 11:52:38 +0100

    Ja mialem taka sytucje, ze karteczka, taka zolkta Post-it byla przyklejona do
    wejscia na stacje benzynowa, a nie na kazdym z dystybutorow. STACJA: ESSO.
    Zatankowalem za 50zl i ide placic, a tu czytam takie info i sie pytam babki,
    czy juz moze dziala terminal. A ona, ze nie dziala. No to sie zapytalem, co
    teraz zrobic? Zapytalem, czy dziewczyna (byla ze mna) moze zostac, a ja podjade
    po kase do bankomatu. A ona, ze ja zlodziej, itp. Od razu babke zjeb@lem.
    Powyzywalem ja od kur**. Jak ona mnie zlodzieji, to ja ja tez. Zrobilo sie
    babie nie ciekawie i bez pytanie pojechalem po kase do bankomatu, a dziewczyna
    zostala. Przywiozlem kase, rzucilem na stol i zjebalem na dowidzenie.

    Wiecej tam nie tankuje.
    Esso to zawsze takie do dupy bylo.

    Na Shellu nie mogli transakcji dokonac karta Pekao Shell. Nie mogli polaczyc
    sie. Koles zaufal mi na tyle, ze powiedzial, ze moge zrobic przelew na konto z
    tytulem transakcji - nr paragonu. Zgodzilem sie i nastepnego dnia mieli kase.