  • Data: 2004-02-28 13:00:25
    Temat: Re: srebrny sezam BPH - za i przeciw
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Jacek" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:c1pv4r$ppi$1@atlantis.news.tpi.pl...

    Używam dość długo - jeszcze od czasów, jak to nie był srebrny. Bankowość
    internetowa po szoku wywołanym zmianą systemu działa moim zdaniem bardzo
    dobrze. Są pewne niedomagania, ale w granicach rozsądku. W stosunku do
    poprzedniego systemu chodzi o wiele szybciej i jest o wiele bardziej
    przejrzysta i intuicyjna. Poprzedni system był moim zdaniem "skopany" i to
    zdrowo.

    Nie mam doświadczenia z innymi bankami, ale jedyną niedogodnością z jaką
    spotkałem się w BPH to nasilające się od kilku lat kłopoty z wydawaniem
    kart. Nie wiem jaką oni tam mają procedurę, ale po prostu karta idzie
    pocztą miesiąc od jej wydania. Ostatnio dostałem kredytową ze dwa tygodnie
    później, niż pierwszy wyciąg do niej, co zaczyna zakrawać na kpinę. I tak
    jest ze wszystkimi. Również z przedłużeniem VISA ELEKTRON na przykład i
    musisz brać pod uwagę te dziury w obsłudze kartowej. Albo będziesz miał
    dwie karty z przesuniętymi terminami, albo przez miesiąc w roku karty nie
    będziesz miał.