eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankisprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta › Re: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta
  • Data: 2004-03-31 23:18:11
    Temat: Re: sprzedawcy laptopow - nagminne zachowanie przy platnosci karta
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl> szukaj wiadomości tego autora

    "gasper" <g...@p...com> writes:

    > btw - idź kupić samochód i powiedz, że chcesz zapłacić karta (salon ma
    > naklejki Visy) - wyśmieją Cie - a Visa i tak sie Cieszy, że za drobiazgi
    > przyjmują płatności kartą

    Dlaczego maja kogos wysmiac? No chyba ze "bank" nie da autoryzacji
    na transakcje, a jak wiemy dzielenie sumy na czesci jest
    niedopuszczalne :-)

    Nie wiem dlaczego mieliby kogokolwiek wysmiac. Choc te np. 4% rabatu
    moze byc korzystniejsze. Ale to tylko przy zaplacie przelewem...
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH