  • Data: 2005-07-25 18:21:39
    Temat: Re: sprzedawca pobiera "prowizję" za płatność kartą
    Od: Marcin Kasperski <M...@s...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Trzypion <t...@o...org.pulapka.pl> writes:

    > A po cholerę sklepikarz oferuje możliwość płacenia kartą?

    Bo są ludzie którzy chcą tak płacić. W tym nawet gotowi płacić extra
    prowizję, jak potrzebuję papier do drukarki i płytki, to mogę woleć
    zapłacić 17 zł niż zasuwać do bankomatu by zapłacić 16 zł.

    Zwińmy może już ten wątek. Moim zdaniem nie ma żadnego problemu w tym
    że płatność kartą jest droższa niż gotówką, jeśli wiadomo o tym przed
    zakupem. Podobnie zresztą w odwrotnym wypadku. Koszt płatności to
    zawsze jakiś koszt.

    A chętni do pienienia się niech może zadzwonią do Polcardu i spytają
    dlaczego przy zakupie laptopa za 4000 zł pobierają około 100 zł
    prowizji.