    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Date: Tue, 11 Aug 2020 01:50:19 -0700 (PDT)
    Subject: Re: spłata twisto przez curve
    From: Dawid Rutkowski <d...@w...pl>

    W dniu wtorek, 11 sierpnia 2020 09:21:06 UTC+2 użytkownik Robert_DF napisał:
> [...]
    twisto działa na zasadzie kart charge) - ale pomysł rzeczywiście niezły na
    praktycznie bezterminowe odsunięcie spłaty zadłużenia - a przy zerowych odsetkach i
    niezerowej inflacji wręcz na zarobek, a w dłuższej perspektywie na zakupy za darmo ;>

    > hmm
    > twisto to raczej jak KK, bo w charge (jak dobrze kojarzę) zawsze trzeba
    > spłacać całe zadłużenie, a tutaj można odroczyć, ale sporo to kosztuje...

    A, może i racja, chyba coś takiego wprowadzili, ale ZTCP to na początku twisto
    działało jak "klasyczny" charge - zresztą nie jest to teraz ważne, bo to i tak
    historia.
    Zresztą(^2 ;) i tak ma to tylko akademickie znaczenie, że można, korzystać z tego
    będą tylko jacyś desperaci/utracjusze, więc nawet nie chce mi się sprawdzać, ile
    takie odroczenie kosztuje, zapewne drożej niż na KK (szczególnie mojej citkowej,
    która jest teraz na 2% ;> )
    A, jak widać, jak ktoś pomyśli, to może sobie całkowicie za darmo takie odroczenie
    załatwić - jedyne ograniczenie jest takie, że dla "odroczenia przez curve" działać
    będzie tylko do połowy limitu przyznanego przez twisto.