    From: "Glenn" <g...@b...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: sfi w mbank, jaka wycena
    Date: Fri, 30 Jan 2004 13:48:55 +0100
    Sender: g...@o...pl@dial-2675.wroclaw.dialog.net.pl

    > Oj, mylisz się. 10zl nie ma dla mnie wiekszego znaczenia.

    Wiem. Ty jesteś rekinem ;-)))

    > Nie rozumiesz. Nie zglosze pretensji.

    Rozumiem doskonale i wiem, że Ty nie zgłosisz. Natomiast inicjator wątku już
    zgłasza ;-) I na dodatek wietrzy spisek ;-)) Stąd moja odpowiedź o
    statutach.

    > Ale niektore sa bardziej przewidywalne, i te wybieram z tego powodu.

    No i ok. Ktoś kto nie spekuluje może za to nie przywiązywać do tego wagi, a
    za to patrzeć na stopę zwrotu.

    --
    Pozdrowienia,
    Glenn