  • Data: 2003-01-28 11:00:47
    Temat: Re: rezygnacja prezesa KB
    Od: Andrzej Godawski <A...@w...pl.|.nospam> szukaj wiadomości tego autora

> [...]
    > wielu kredytów na wątpliwe lub stracone zgodnie ze znacznie zaostrzoną - w
    > stosunku do polskich warunków - procedurą inwestora strategicznego oraz ogólnie
    > trudna sytuacja na rynku bankowym). Wszystkie produkty o których wspominasz
    > (Internet, KK) mimo opóżnień zostały jednak wprowadzone, czego nie można
    > powiedzieć o wszystkich innych z pierwszej dziesiątki bankach w Polsce.
    > *************
    > Zgodnie z informacją poszło o strategie rozwoju. Nie wiem dokładnie o co
    > chodzi. Ale domyślam się, że Belgowie chcą w ranach KB rozwijać intensywnie

    ramach jak sądzę :)

    > działalność ubezpieczeniową. Sami to robią u siebie. Jednak w warunkach
    > polskich (bardzo ubogie społeczeństwo) skierowanie wiekszych sił na tego typu
    > działalność przy określonych limitach zatrudnienia jest co najmniej dyskusyjne.

    Dużo piszesz o KB. Mają wiele plusów, ale o warunkach kredytowych nie chcą
    gadać.
    Pani z okienka lub biurka mówi mamy tak w rozpisce albo pan masz albo pan
    dostajesz
    gorsze zasady i sory winetu. Może poradzisz jak i czym można (no i kogo)
    przekonać
    w KB, żeby nie traktowali Cię/Mnię jak jednego z wielkiego wora. Ale jednego i
    niepowtarzalnego :)
    Osobiście uważam,że na traktowaniu klienta indywidualnie bank może jedynie
    zyskać,
    ale obecna sytuacja tego nie potwierdza, gdyż większość banków przejętych przez
    kapitał z ... traktuje klienta jak zło konieczne i co raz bardziej upodabnia się
    do SZITI Banku :)

    Pozdrawiam
    Andrzej Godawski