  • Data: 2019-01-25 13:33:47
    Temat: Re: revolut visa i mc?
    Od: Dawid Rutkowski <d...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jak ktoś jest hardcore'm i chce koniecznie na całym świecie płacić, to może się
    naciąć na fraud albo opłatę za transfer danych (jakiś dziennikarz z DE, może nawet
    naczelny, nie mógł się na wakacjach w tunezji rozstać ze swoim blogiem i napykał
    transferu chyba na 20k euro - potem prosił szefa t-mobile, żeby mu to anulował).
    Narzędzi trzeba używać rozsądnie.

    A jakie lekarstwo proponujesz na chorobę "obsługa tylko przez apkę"?
    Czy telefon nie ma wi-fi? Bo w jaki inny sposób chciałbyś obsługiwać rewoluta przez
    tzw. "komputer"?
    Apkę rewolwer ostatnio poprawił i już na tablecie mogę zainstalować.

    Dla mnie najważniejsze w rewolucie jest to, że jest i że inni z niego korzystają, co
    wpływa na postawę banków.
    Sam wolę curve, N26 i IKA, a w odwodzie mam jeszcze mc z pekao. Oraz opcję visy w
    getoucie.
    To są porządne karty (nawet curve to debit), a rewolwer to jednak wciąż prepaid.
    Czy to stąd takie zainteresowanie metalem, że to nie będzie prepaid?