  • Data: 2003-10-12 13:47:17
    Temat: Re: reklama deutsche bank
    Od: "Agnieszka Nawiązka" <o...@g...WYTNIJ.pl> szukaj wiadomości tego autora

    andrzej <c...@g...SKASUJ.TO.pl> napisał(a):

    > chce zamknac konto w moim dotychczasowym banku( ostatnio wyprowadzili mnie
    > rownowagi!!!) , szukam nowego banku?
    > widizalem ostatnio reklame Deutsche Banku , wyglada niezle.
    > czy ktos ma konto w tym banku? czy warto isc do niemieckiego banku?

    WITAM!
    Jelsi sie wachasz-to polecam. Deutsche Bank w Polsce jest mały ( o czym mowi
    klega poniezej [ artykul w "Proficie"-prawdziwy lecz nie majacy wpływu na
    obsługe indywidulaną], ma mało Oddziałów ale:
    -dobra oferte konta osobistego -tanio, dużo usług ( Oddział, Internet,
    Teleserwis)
    -dostęp do najwiekszej sieci bankomatów( nie mam tu na tylko mysli Polski[
    bankomaty DB + Euronet za darmo] ale bankomaty sieci Deutsche Bank na całym
    świecie bez prowizji;24 000 bankomatów[ spójrz na ich strone internetową,
    reklamuja to mocno],
    -wyciągi za darmo,karta do konta za darmo (na 2 lata-nie na roczek a później
    np. 25 pln jak w bz wbk)
    -dobre ( tanie)pozyczki dla stałych klientów,
    - ofertę funduszy inwestycjnych dla chcących inwestować.
    Poza tym ich karta można płacić w sieci-nie reklamuja tego ( jest taki wątek
    na tej grupie) nie wiedziec czemu.
    -brakuje tylko kart kredytowych ale maja dobre chargowe-chyba najleiej
    ubezpieczone na rynku (była taka reklama 2 lata temu-chyba ostatni raz jak
    sie reklamowali),
    Dyskusja czy mbank jest lepszy czy nie ( lub jakikolwiek bank w stosunku do
    innego) to dyskusja troche akademicka-to co dla jednego jest zaleta dla
    drugiego wadą ( zwróć uwage np. na opłate za wyciągi w mbank & Dutsche Bank
    lub własnie wypłata z granicą kartą mbank & DB. Dla Ciebie moze byc to bez
    znaczenia a dla innego najwazniejsze kryterium).
    To, że bank jest mały ( ma malo Oddziałów) może byc i zaleta i wadą. Ale na
    pewno nie spotkasz kolejek i jakiejs " wyniosłości" marmurkowych
    banków.Byłam z kolega i przysłuchiwałam się jak doradca szybko załatwia
    problem. Poza tym nie ma możliwości aby, gdy na koncie zostanie jakas
    nadzwyżka, doradca nie zadzwonił z propzycjami.
    A bezprowizyjne fundusze w mbank- to prawda ale ponieważ kolega z pracy
    mocno inwestuje chce czasem porozmawiac z fachowcem, dostać jakieś materiały
    propozycje. Czasami sama bezprowizyjna oferta to nie wszystko.
    Pozdrawiam- AN