  • 11. Data: 2002-01-21 22:50:29
    Temat: Re: rachunek biezacy w PKO SA - po co te 200 zl?
    Od: "maryan" <m...@b...pl>

    > temat czytaj, temat !
    > resztke wlosow z glowy wyrwe zaraz !

    ;-)))))
    Po prostu kolejny paragraf którego muszą się trzymać pracownicy...
    Ale zrób tak jak pisał Tomek - wpłacasz, wypłacasz, żegnasz miłe Panie
    ironicznym uśmiechem i tyle - co Ci mamy więcej napisać ;-)

    pzdr
    marcin

  • 12. Data: 2002-01-22 06:56:46
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > O ile sie nie myle, jest to jeden z nielicznych bankow, w ktorych nie jest
    > pobierana miesieczna lub roczna oplata od linii kredytowej (tylko w chwili
    > podpisania). Dla linii np 20 000 jest to oplata rzedu 20, 24 PLN/mies.

    Mylisz się.
    O ile przedmówca ma na myśli Pekao.
    Grzegorz

  • 13. Data: 2002-01-22 06:57:44
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    PKO SA- nie ma takiego banku.
    Grzegorz
    PS
    Ile można ...

  • 14. Data: 2002-01-22 07:56:13
    Od: "TT" <p...@k...net.pl>

    a PeKaO SA to może bank ??????????????????

    :-)

  • 15. Data: 2002-01-22 09:29:41
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    "Grzegorz" <g...@p...onet.pl> wrote in message

    > Mylisz się.
    > O ile przedmówca ma na myśli Pekao.
    > Grzegorz

    Mam na mysli Pekao. W czym sie myle ? Wg moich informacji nie pobiera. Inne
    banki za to - owszem.

    pzdr
    wkg

  • 16. Data: 2002-01-22 09:35:04
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

    > temat czytaj, temat !
    > resztke wlosow z glowy wyrwe zaraz !
    >
    > Wojtek

    Czytam. Nie nerwowo :))

    Odpowiadam kwitkowi, ktory radzi umykac. Poniewaz ja wlasnie umykam z PBK,
    szukam innego marmurka i Pekao wydawal mi sie stosunkowo atrakcyjny.

    Co do tematu.

    Sadze, ze jest tak, ze w czasach tak odleglych, ze nikt ich dobrze nie
    pamieta, powstal jakis zamysl na to, jak ograniczyc powstawanie martwych
    kont. Trzeba bylo mianowicie wplacic 200 PLN. Pamietajac o tym w roznych
    oddzialach personel "tworczo" interpretuje ten pomysl i stad bajzel. To
    chyba nie jest problem. Jezeli wplacisz, to i wyplacic mozesz. Nie sadze,
    zeby Ci od razu zamkneli rachunek.

    pzdr
    wkg

  • 17. Data: 2002-01-22 10:11:28
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > Mam na mysli Pekao. W czym sie myle ? Wg moich informacji nie pobiera. Inne
    > banki za to - owszem.

    Mylisz się, bo r.b. nie ma limitu zadłużenia, a opłata pobierana jest co roku i
    jest to opłata rzędu od 0,9% wzwyż nie mniej niż 10zł.
    Rach. bieżący, to takie konto dla lubiących tanie wpłaty do mBanku i
    jednocześnie stać w kolejce ;-).
    Grzegorz

  • 18. Data: 2002-01-22 10:13:19
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    <Użytkownik "TT" <p...@k...net.pl> napisał w wiadomości
    <a PeKaO SA to może bank ??????????????????

    <:-)

    Tak taki bank istnieje :-), a że to nazywa się bank, to nie moja wina ;-)

    Grzegorz
    PS
    Fajny ten html, ale wolę zwykły tekst.

  • 19. Data: 2002-01-22 10:23:16
    Od: "wkg" <w...@i...pl>

> [...]
    > jest to opłata rzędu od 0,9% wzwyż nie mniej niż 10zł.
    > Rach. bieżący, to takie konto dla lubiących tanie wpłaty do mBanku i

    1) Nie mowilem o rach biezacym, tylko o Pekao w ogole. Myslalem o
    eurokoncie.
    2) Na ich stronie wyczytalem, ze prowizja z tytulu linii, kredytu
    odnawialnego czy jak to zwac to 0.3 %
    3) Znajoma ma to eurokonto i nic jej nie pobrali

    Z wolna przestaje rozumiec polityke tego banku.

    Zreszta planujac przeniesc sie tam z "marmurkiem" juz w polowie kolejki
    zrozumialem, ze nie mam czego tam szukac. Dysponent w trakcie kilkuminutowej
    rozmowy osiem razy uzyl slow typu: "chyba", "zdaje sie", "prawdopodobnie" w
    odpowiedzi na pytania dotyczace prowizji, oplat, linii debetowej. Diabli
    mnie biora.

    pzdr
    wkg

  • 20. Data: 2002-01-22 10:38:56
    Od: <a...@p...onet.pl>

> [...]
    > jak w tytule wiadomosci. Pani za lada przezornie sprawdzila czy aby nie
    > potrzebuje RORu, a potem przestrzegla mnie, ze musze zdeponowac (na dodatek
    > wniesc w gotowce) 200 zl .
    > Opadla mi szczena tak, ze zapomnialem zapytac, czy to mam tam stale trzymac?
    > Czy moge np na 2 dzien wyczyscic konto.
    > Moze ktos w Was przerabial i wie? NA www maja napisane, ze jezeli saldo jest
    > mniejsze niz 200 zl, to rachunek jest nieoprocentowany - ale nie pisza nic,
    > ze sie musi te 200 tak miec. Czego ja tu nie kumam, bo na pewno czegos,

    Wpłacić musisz 200zł przy zakładaniu konta.
    Na drugi dzień możesz te pieniądze wypłacić.
    Aby nie zmknęli konta trzeba przynajmniej jedną operację wykonać w ciągu 2 lat.
    Wszystko jest w regulaminie.

    Pozdrawiam
    -As-