  • 1. Data: 2012-02-23 19:32:20
    Temat: qrestwo w BGŻ i III sesja Ellixir
    Od: maruda <m...@n...com>

    Wczoraj nieco się wzbudziłem, gdy przelew zadysponowany z netu przed. g.
    13:00 nie dotarł tego samego dnia (za to kasa z konta zeszła...).
    Dzisiaj sobie trochę powyjaśniałem. Pani, która zadzwoniła, ściemniała
    jak mogła, jak arcyblondynka udawała, że nie rozumie prostego pytania
    "do której najpóźniej mogę zadysponować przelew, aby wyszedł 3. sesją?",
    ale w końcu się dowiedziałem.

    Przelew zadysponowany do g. 12:00 idzie 2-gą sesją elixiru, natomiast
    zadysponowany później - już następnego dnia, chyba, że zapłacisz
    kliencie 5zł za przelew pilny, to pójdzie 3. sesją...

    Czyli: żeby ci kliencie nie było za dobrze, to nie damy Ci szansy na
    wylanie w tym samym dniu pieniędzy, które dostaniesz 1. sesją. No -
    chyba, że za 5zł. To dlatego to 1-sze słowo w temacie.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 2. Data: 2012-02-23 19:52:35
    Temat: Re: qrestwo w BGŻ i III sesja Ellixir
    Od: Peter <k...@w...pl>

    maruda napisał:

    > Przelew zadysponowany do g. 12:00 idzie 2-gą sesją elixiru, natomiast zadysponowany
    później - już następnego
    > dnia, chyba, że zapłacisz kliencie 5zł za przelew pilny, to pójdzie 3. sesją..

    Jeżeli nie we wszystkich to w większości bankach tak jest

    > Czyli: żeby ci kliencie nie było za dobrze, to nie damy Ci szansy na wylanie w tym
    samym dniu pieniędzy, które
    > dostaniesz 1. sesją. No - chyba, że za 5zł.

    A to niby dlaczego nie możesz te pieniądze przesłać dalej. I sesja jest zwykle
    księgowana 10.30 - 11 i masz
    jeszcze dość czasu do 12 żeby wysłać II sesją. Ja ostatnio kilkakrotnie wysyłałem z
    banku A ( koniec lokaty)
    przez bank B ( mój główny) do banku C ( nowa lokata) w ciągu 1 dnia.

    --
    Peter

  • 3. Data: 2012-02-23 20:24:21
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Peter <k...@w...pl> writes:

    zadysponowany później - już następnego

    > Jeżeli nie we wszystkich to w większości bankach tak jest
    Co ty nie powiesz?
    Może podasz tą "większość"?

    KJ

    Nie przerywaj mi, kiedy ja przerywam
    --W.Churchill

  • 4. Data: 2012-02-23 21:33:45
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 23 Lut, 20:32, maruda <m...@n...com> wrote:
> [...]
    > chyba, że za 5zł. To dlatego to 1-sze słowo w temacie.
    >
    > --
    > Dziękuję. Pozdrawiam           Ten Maruda

    http://www.banki.pl/bank_bgz.html
    http://www.money.pl/banki/elixir/

    Przecież nawet przelew między e-BGŻ a Optimą idzie 2-3 godziny!

  • 5. Data: 2012-02-23 23:46:17
    Temat: [OT]Re: qrestwo w BGŻ i III sesja Ellixir
    Od: "brum" <s...@n...berdyczow>

    begieżet to w ogole ciekawy bank, powiedzmy ban-czek

    wyplacalem kiedys bilety nbp z ichniego bankomatu, zamiast trzymac kase w
    zebach, to plul forsa na chodnik
    troche wialo, wiec gonilem - ku uciesze gawiedzi - za moimi stowkami, a
    bankomat stal i szczerzyl podajnik
    zadzwonilem na numer z naklejki czy plakatu, dodzwonilem sie na dezinfolinie
    i musialem przekonac humanoida, zeby powiadomil kogokolwiek o niepelnej
    sprawnosci maszyny
    poniewaz nie jestem klientem tego szlachetnego ban-czku, miedzymordzie
    pomiedzy mna, a tymze, zgloszenia przyjac nie chcialo, potem zazyczylo sobie
    nazwisko (podalem), adres zamieszkania (wysmialem) i byc moze zgloszenie
    zostalo dokonane, bo jakis czas pozniej podajnik trzymal pysk na klodke i
    grzecznie czekal az zabiore co moje

    innym razem zdarzyl mi sie podobny wypadek z kolejnym biletomatem,
    przypadkowo rowniez begieżet (a maszyna to chyba diebold z czasow franza
    josefa), na szczescie nie wialo, ale nie omieszkalem zadzwonic z donosem
    nie pamietam dlaczego, ale zadzwonilem do pobliskiej placowki (to byl blad,
    trzeba bylo dzwonic na dezinfolinie, moze trafilbym na tego samego facia), a
    tam "haloo"
    troche mnie to zdekoncentrowalo, bo wprawdzie ani ja klient, ani udzialowiec
    tego szlachetnego ban-czku, ale jakos tak nie spodziewalem sie dostac po
    lbie na wstepie przeciaglym allo allo, w moich bankach przyzwyczaili mnie do
    nazwy instytucji oraz nazwiska, ze o dzien dobry czy innych slodyczach nie
    wspomne
    nie wiem co za samiczka odebrala, ale nie bardzo chciala pomoc (znaczy
    zapisac i przekazac), a kiedy z przywyczajenia zapytalem na koniec "z kim
    rozmawialem" znowu dostalem w facjate "a po co to panu?

  • 6. Data: 2012-02-24 05:48:33
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-02-23 22:33, eisenberg pisze:

    > http://www.banki.pl/bank_bgz.html

    Jest tam informacja nieprawdziwa, bo przychodzące w BGŻ 1. sesją są
    księgowane do 12:30, a nie do 12:00 (inf. "z pierwszej ręki", czyli
    pisemnie od bgż)

    > http://www.money.pl/banki/elixir/
    ... a tam z kolei nie ma przy 3. sesji inf. w nawiasie, że za 5zł.

    > Przecież nawet przelew między e-BGŻ a Optimą idzie 2-3 godziny!

    Wysłany przed 12:00 na pewno...

    No to wylej sobie o 12:31 do INNEGO banku i się pochwal. Hint: "Optima"
    ma w nazwie "BGŻ". Nawet pierwsze cztery cyfry ma te same.

    Nie ma zmiłuj. Wylanie tego samego dnia graniczy z cudem, albo 5zł.

    No, ale bank ten ma inne zalety, więc trzymam to konto póki co i nie
    jestem drobiazgowy. Przytoczyłem powyższe tylko dla poparcia tezy
    "coś-za-coś", lub "albo akwarium, albo rybki".

    Zwyczajem obowiązującym na sąsiedniej grupie dorzucę coś ekstra, w temacie:

    - Czym się różni seks małżeński od seksu za pieniądze?
    - Seks małżeński jest droższy.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 7. Data: 2012-02-24 19:09:10
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    Użytkownik "maruda" <m...@n...com> napisał w wiadomości

    > Czyli: żeby ci kliencie nie było za dobrze, to nie damy Ci szansy na
    > wylanie w tym samym dniu pieniędzy, które dostaniesz 1. sesją. No - chyba,
    > że za 5zł. To dlatego to 1-sze słowo w temacie.

    Ja zamierzam zainteresowac UOKiK ta oplata, BGZ w TOiP informuje, ze
    dyspozycje przelewu sa obciazone zerowa prowizja. Mam nadzieje, ze skonczy
    sie to tak jak w przypadku BZ WBK :)

    MK

  • 8. Data: 2012-03-14 00:45:14
    Temat: Re: [OT]Re: qrestwo w BG? i III sesja Ellixir
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-02-24 00:46, brum pisze:
> [...]
    > zapisac i przekazac), a kiedy z przywyczajenia zapytalem na koniec "z kim
    > rozmawialem" znowu dostalem w facjate "a po co to panu?

    Było powiedzieć, że jesteś "ukrytym klientem" wynajętym przez bank,
    rozmowa została zarejestrowana i zostanie przekazana do centrali banku
    celem analizy zachowania pracownika placówki.

    Dobrze, że (bank) nie odezwał(a) się głosem posła Soski zdaniem, w
    którym było o mordzie i chłopskim kułaku...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/