    From: Krystek <k...@p...space.mailbox>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: przesłanie oferty...... czy to SPAM
    Date: Wed, 30 Jun 2004 00:20:41 +0200

    curka napisała:

    > Bzdura. Te "definicje" nie mają nic wspólnego z prawem.
    > Te "definicje" piszą ludzie nie mające zielonego o biznesie i
    > kodeksie handlowym.A straszenie czarną listą możesz włożyć se do
    > czarnej dziury. Prowadząc działalność komercyjną wyrażasz zgodę na
    > korespondencję handlową i kwita. Korespondecnją handlową nie są
    > żadne łańcuszki, czy też listy co tydzień "najnowsza promocja ...."
    > mimo że to nie jest twój kontrahent.

    Ja to rozumiem, ale myślisz, że spamerów obchodzi co i do kogo ślą?
    Poczytaj sobie http://42.pl/url/6Nd - na _pl.internet.moprdplik_ To
    pierwszy z brzegu przykład niereformowalnego spamera, który w ten sposób
    chce promować swój biznes. Prawo prawem a netykieta netykietą. Na
    niekorzyść prawa przemawia fakt, ze jest ono ułomne i nie nadąża za
    nowymi technikami przekazu, dlatego niektórzy czują się bezkarni w tym
    co robią. A tzw. czarne listy to nie fikcja. Są tacy u których mail
    odebrany od spamera jest od tego spamera mailem ostatnim, bo już do
    niego więcej nie napisze (nie będzie w stanie mu nic więcej przesłać) a
    na dodatek trafia na inne czarne listy. Poza tym fakt, że zajmuję się
    np. działalnością finansową nie upoważnia nikogo do wysyłania mi np.
    reklam zabawek dziecięcych o ile sobie tego wyraźnie nie zażyczę. Mogę
    je od razu wrzucać do kosza - bez czytania. Także te, które przychodzą
    do mnie tradycyjną pocztą. Dlatego u niektórych w skrzynkach widnieją
    naklejki "adresat nie życzy sobie otrzymywania żadnych druków
    reklamowych". Prowadząc działalność gospodarczą zgadzam się jedynie na
    ujawnienie danych osobowych i kontaktowych założyciela i siedziby firmy.

    K.