  • 1. Data: 2002-05-15 08:38:46
    Temat: przelewy BPH PBK --> mBank czy nadal ida tydzien?
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Witam,
    Wiem, ze kiedys przelew z BPH do BRE szedl sybirem i trwalo to ok 4 dni,
    jesli teraz mBank przyjmuje rozliczenia tylko w postaci elektronicznej to
    jak to wyglada? Czy przelew w ogole nie dojdzie :-) ? Czy puszczaja Elixirem
    i na rachunku jest nastepnego dnia?

    Pozdrawiam
    Piotr

  • 2. Data: 2002-05-15 09:49:52
    Temat: Re: przelewy BPH PBK --> mBank czy nadal ida tydzien?
    Od: "fotech" <u...@p...onet.pl>

> [...]
    > jesli teraz mBank przyjmuje rozliczenia tylko w postaci elektronicznej to
    > jak to wyglada? Czy przelew w ogole nie dojdzie :-) ? Czy puszczaja

    BPH nadaje elixirem wszystko juz od dawna, jak rano zlecisz w BPH to mBank
    zaksieguje po poludniu, miałem ten zestaw jakis czas.
    Dla pewnosci jak podpisujesz przelew w BPHu dopisz slowo elixir, albo popros
    operatora o to przy skladaniu zlecenia.

    Wojtek

  • 3. Data: 2002-05-15 10:09:22
    Od: "Grzegorz Adamski" <g...@p...onet.pl>

    Witam
> [...]
    elektronicznej to
    > jak to wyglada? Czy przelew w ogole nie dojdzie :-) ? Czy
    nie wiem skąd takie informacje....
    od blisko roku robię przelewy BPH-mBank i w drugą stronę i
    jeszcze ani razu nie zdarzyło mi się, żeby nie doszedł tego
    samego dnia.

    Grzesiek

    (oczywiście wysyłam rano)

  • 4. Data: 2002-05-15 10:29:51
    Od: "PiotrC" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Grzegorz Adamski" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:abtc24$neh$1@h1.uw.edu.pl...
> [...]

    > od blisko roku robię przelewy BPH-mBank i w drugą stronę i
    > jeszcze ani razu nie zdarzyło mi się, żeby nie doszedł tego

    no to byłem wyjatkiem :-)
    wiem na 100%, ze wiecej osob mialo z tym problemy (moi znajomi kilkakrotnie
    robili kiedys przelewy z BPH do mBanku i czekali min 4 dni na kase)
    jesli teraz jest normalnie to wypada sie tylko cieszyc

    Piotr

  • 5. Data: 2002-05-15 11:39:54
    Od: "Grzegorz Adamski" <g...@p...onet.pl>

> [...]
    kase)
    > jesli teraz jest normalnie to wypada sie tylko cieszyc
    dla wyjaśnienia dodam, że przelewy robiłem via Sez@m...
    G.

  • 6. Data: 2002-05-15 12:57:30
    Od: Marcin F <m...@i...pl>

    Grzegorz Adamski wrote:

    > dla wyjaśnienia dodam, że przelewy robiłem via Sez@m...

    czyli elixirem

    --
    Sława, pieniądze i kobiety - Medżik DiscoPolo Mejker
    Odwiedź już dziś: http://www.mdpm.bzi.pl !!!