  • Data: 2004-10-19 17:51:31
    Temat: Re: przelew z Niemiec- prowizja 60%!
    Od: AP <c...@e...dyndns.org> szukaj wiadomości tego autora

    In article <c...@a...krakow>, p...@t...pl says...
    > "AP" news:MPG.1bddef5980811af69897fc@news.dallas.sbcgloba
    l.net

    > Jestem zielony w tych kwestiach... :( Czy ktoś z was mógł by mi powiedzieć
    > na czym polega ten cały "EORO - ELIXIR"?

    literowka.... mowilem o Euro-Elixirze. System do rozliczen
    miedzybankowych pomiedzy polskimi bankami w Euro (teraz jakbys chcial
    wyslac EURO z jednego banku do drugiego pieniadze musialby wedrowac
    przez zagraniczny bank posrednik). Po uruchomieniu tego systemu NBP
    stanie sie bramka do przesylania EURO w ramach rozliczen w systemie
    STEP2 (system rozliczen krajow Europejskich)

    > A jaka jest szansa, że przystąpi?

    Hmm... o ile sie nie myle to Polska ma obowiazek przystapienia do STEP2
    do konca roku. Z tego co czytalem to prace sa dosyc daleko zaawansowane,
    wiec chyba jest dosyc duza szansa, ze tak sie stanie do konca roku

    AP