  • 11. Data: 2004-06-17 20:25:29
    Temat: Re: przelew na zmarla osobe
    Od: Kwiatowa Wróżka <w...@z...org>

    >Użytkownik "Jasiu II" <b...@s...pl> napisał w wiadomości
    >
    >A po co ów akt zgonu przynosić. Wydaje mi się, ze współwłaściciel może
    >spokojnie zamknąć chyba sam rachunek.

    Zazwyczaj zamknięcie i otwarcie konta musi być wykonane wspólnie.
    --
    Kajka

  • 12. Data: 2004-06-18 14:25:43
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    Kwiatowa Wróżka <w...@z...org> writes:

    > Zazwyczaj zamknięcie i otwarcie konta musi być wykonane wspólnie.

    Otwarcie - oczywiscie, ale zamkniecie zwykle chyba nie, zalezy to od
    umowy z bankiem. I mam wrazenie (ktore nalezaloby potwierdzic) ze
    obecnie klauzule wymagajace wypowiedzenia umowy przez >1
    wspolwlasciciela sa niewazne.
    --
    Krzysztof Halasa, B*FH

  • 13. Data: 2004-06-18 14:56:54
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Kwiatowa Wróżka" <w...@z...org> napisał w
    wiadomości news:cgv3d0919clmjc1ocmqngai702tj3iqvsd@4ax.com...

    > Zazwyczaj zamknięcie i otwarcie konta musi być wykonane wspólnie.

    Podaj jakiś przykład, bo w Multi i Nordei zamykać może którykolwiek ze
    współwłaścicieli.

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 14. Data: 2004-06-18 16:12:18
    Od: "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl>

    > Podaj jakiś przykład, bo w Multi i Nordei zamykać może którykolwiek ze
    > współwłaścicieli.

    ...chyba ze pelnomocnictwo nie jest pelne :-)

    pozdr.
    Krzysiek

  • 15. Data: 2004-06-18 16:16:03
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    KRzysiek wrote:
    > ...chyba ze pelnomocnictwo nie jest pelne :-)

    Jakie znowu pełnomocnictwo?

    KG

  • 16. Data: 2004-06-18 22:35:47
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "KRzysiek" <a...@s...klub.chip.pl> napisał w
    wiadomości news:cav4an$j95$1@korweta.task.gda.pl...

    > ...chyba ze pelnomocnictwo nie jest pelne :-)

    Eee??

  • 17. Data: 2004-06-19 07:32:23
    Od: " 666" <j...@i...pl>

    Współwłaściciele mogli zastrzec np. podczas otwierania rachunku, że wypowiedzenie
    może nastąpić wyłącznie wspólnie.
    JaC

  • 18. Data: 2004-06-19 12:14:43
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik " 666" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Współwłaściciele mogli zastrzec np. podczas otwierania rachunku, że
    wypowiedzenie może nastąpić wyłącznie wspólnie.
    > JaC

    No dobrze, ale mowa była o jakimś pełnomocnictwie. No chyba, że chodziło o
    konstrukcję: muszą razem, ale obaj mają pełnomocnictwo od drugiej osoby do
    tej czynności ;]]