  • Data: 2003-09-13 18:13:07
    Temat: Re: prowizja za płatność kartami
    Od: "Krzysztof Wójcik" <k...@v...lublin.pl> szukaj wiadomości tego autora

    [ciach]

    > Dlaczego maja Ci w sklepie nie powiedziec?

    dlatego, ze to sklep internetowy, gdzie mozna placic kartami, gdzie mozna
    negocjowac ceny, a przy negocjacji trzeba uzasadnic dlaczego chce zaplacic
    taniej.
    wiec chce uzasadnic, ze wysle przedplate i zaosczedza na prowizji centrum
    autoryzacji

    > Ja marudza, ze wola gotowke, to pytasz wspolczujaco, czy musza placic duza
    > prowizje, czesto wtedy mowia.
    > Wowczas proponujesz platnosc gotowka z rabatem w wysokosci polowy
    prowizji.

    dlaczego polowa prowizji? chyba im zalezy na sprzedazy, a zysk jest dla nich
    taki sam, niezaleznie czy ode mnie z rabatem jako przedplata na konto, czy z
    centrum autoryzacji po prowizji

    > Z praktyki, cos takiego sie udaje, jesli jest to maly sklepik i rozmawiasz
    > wlascicielem.
    > Calej prowizji to raczej Ci nie obnizy.

    dlaczego?

    > Obsluga gotowki to tez koszty przeciez.

    to nie gotowka, tylko przedplata na konto

    dzieki i pozdr.
    krzy$