  • 11. Data: 2009-04-26 21:31:17
    Temat: Re: projekty wizerunków kart
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "MarekZ" news:gt2gi4$kp0$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Ale ja jestem bardzo cierpliwym człowiekiem. Na jedną z ich kart czekałem
    > chyba około 150 dni.

    Podziwiam Cię Marku. Ja sobie odpuściłem czekanie i poszedłem do
    konkurencji, która mi kartę MC prawie od ręki :)

    > Na rozpięcie kart z eKontem czekałem od pomysłu około
    > 300 dni. I w obu przypadkach się doczekałem. To trudny przeciwnik, ale ich
    > produkty mają także niezaprzeczalne zalety.

    Co do zalet - 100% racji. Jednak sposób ich wdrażania oraz czas jaki na ów
    wdrożenie tracą skutecznie mnie do nich zniechęcił.

    > Zresztą pal diabli czy Visa czy MC, chodzi mi o tę różową grafikę
    połączoną
    > z logiem mBanku. Nawet jeśli to tylko marketing, to trzeba przyznać, że
    ktoś
    > tam ma jaja, żeby takie projekty wystawić. :)

    Tak na marginesie to czy przeglądałeś galerię projektów ING? Tam też
    znajduje się wiele ciekawych wzorów.

  • 12. Data: 2009-04-26 22:34:24
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:

    > Zresztą pal diabli czy Visa czy MC, chodzi mi o tę różową grafikę
    > połączoną z logiem mBanku.

    a tu nie chodzi w tym całym interesie, żeby można było tym płacić?
    Klej na znaczkach się skończył?

  • 13. Data: 2009-04-26 22:45:02
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > a tu nie chodzi w tym całym interesie, żeby można było tym płacić?
    > Klej na znaczkach się skończył?

    Do płacenia to mam trzydzieści innych. Tę chcę dla jaj! :)

  • 14. Data: 2009-04-26 23:18:53
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    MarekZ wrote:

    > Do płacenia to mam trzydzieści innych. Tę chcę dla jaj! :)

    cholera, karty telefoniczne wyszły z mody to się żule, na kredytówki
    przerzuciły. :)

  • 15. Data: 2009-04-27 05:34:55
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    > cholera, karty telefoniczne wyszły z mody to się żule, na kredytówki
    > przerzuciły. :)

    Ano - taki progres! :)

  • 16. Data: 2009-04-27 17:38:46
    Od: "Piotr C." <k...@...m.a.i.l.c.om>

    MarekZ wrote:
    > Łomatko!
    >
    > http://www.mbank.pl/images/karty/karty_forum.jpg
    >
    > Prosze o zwrócenie uwagi na wizerunek nr 7. Jeśli on wejdzie do obiegu,
    > to ja go biorę od razu. Szkoda tylko że chyba nie ma szans wejść.
    > Wizerunek nr 4 też niczego sobie.

    Brakuje jeszcze Hello Kitty ;)
    Nic specjalnego. Ani eleganckie, ani słodkie - opatrzą się szybko.

    P.