    From: "Zenon Z." <o...@b...gnet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: problem ze splata kredytu studenckiego
    Date: Sun, 20 Mar 2005 13:06:06 +0100

    Użytkownik "Tomek" <t...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:39a6.00000529.423d5786@newsgate.onet.pl...
    > mam taki problem:
    > Splacam kredyt studencki, juz 3 lata.
    > Teraz chcialem skasowac kontow w banku w którym mam kredyt tzn: Pekao SA.
    > ale nie moge.Pani w obsłudze wytlumaczyla mi , ze musze miec konto do
    > spłaty
    > kredytu i to mnie wkurzyło. Bo jej mówie zeby dała mi konto banku to bede
    > robil
    > przelewy na konto a ona nie tylko musze miec wlasne konto w tym banku i
    > tłumacz
    > jej jak koniu! a ona swoje i swoje.
> [...]

    Witam
    Tak. Załóż rachunek bieżący - opłata za prowadzenie 3 zł. Zmień konto do
    spłaty kredytu.
    Następnie zlikwiduj Eurokonto.
    Kolejny krok, napisz podanie do dyrektora oddziału o nie pobieranie opłat za
    prowadzenie rachunku bieżącego.
    (w podaniu podaj do czego ten rachunek tylko i wyłącznie służy).
    Jak dostaniesz pozytywną odpowiedź, to przypilnuj czy nie pobierają opłat
    nadal. Jeśli tak, to udaj się z pismem o zaniechaniu opłat do personelu
    obsługującego klienta. Ja musiałem tak dwa okresy rozliczeniowe biegać by to
    wreszcie
    osiągnąć. Ale warto było. Podpowiedział mi to rozwiązanie pracownik banku.
    Życzę powodzenia.
    Pozdrówka