  • 1. Data: 2004-01-28 11:16:16
    Temat: [press] Fuzja ING BS z BZ WBK ??
    Od: "Franz " <f...@g...pl>

    Reuters: Holenderski bank ING oraz irlandzki AIB prowadzą rozmowy na temat
    potencjalnej fuzji ich polskich spółek zależnych, czyli ING BSK oraz BZ WBK,
    podała w środę gazeta Parkiet powołując się na nieoficjalne źródła.

    Fuzja ING BSK i BZ WBK stworzyłaby trzeci co do wielkości bank w Polsce,
    którego aktywa sięgałyby 53 miliardów złotych. Liczba klientów sięgnęłaby
    natomiast 2,2 miliona, czyli byłaby na podobnym poziomie co największego
    notowanego na giełdzie banku detalicznego Banku Pekao.

    Przedstawiciele AIB w Warszawie nie chcieli na razie komentować tej
    informacji, jednak poinformowali, że może zostać opublikowany komunikat w tej
    sprawie, zaś ING w Amsterdamie poinformował, że nie komentuje plotek
    rynkowych. Analitycy od dłuższego czasu przewidywali fuzje w sektorze
    bankowym, ponieważ wejście Polski do Unii Europejskiej zwiększy konkurencję
    na rynku. Do tej pory jednak żaden z banków zagranicznych w Polsce, które
    kontrolują ponad 70 procent aktywów w polskim sektorze nie ogłosił planów
    wyjścia z rynku.

    --
    Franz

  • 2. Data: 2004-01-28 11:18:50
    Temat: Re: [press] Fuzja ING BS z BZ WBK ??
    Od: GideoN <gideon@[NOSPAM]npnet.org>

    Franz wrote:

    > Reuters: Holenderski bank ING oraz irlandzki AIB prowadzą rozmowy na temat

    no wypas :-) a wyzej/nizej post to o czyms innym jest??

    --
    GideoN

    Usun [NOSPAM] z adresu aby napisac do mnie

  • 3. Data: 2004-01-28 11:34:39
    Od: w...@o...pl

    Ciekawe tylko kto kogo przejmie i jak bedzie sie nazywal nowy bank??

  • 4. Data: 2004-01-28 12:16:14
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    Użytkownik <w...@o...pl> wrote:
    > Ciekawe tylko kto kogo przejmie i jak bedzie sie nazywal nowy bank??

    BZ WBK przejmie ING BŚ - a nazwe pewnie zupelnie nowa dadza

  • 5. Data: 2004-01-28 12:44:41
    Od: z...@p...onet.pl

    > BZ WBK przejmie ING BŚ ...

    ROTFL!!

  • 6. Data: 2004-01-28 13:28:09
    Od: "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info>

    Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Ciekawe tylko kto kogo przejmie i jak bedzie sie nazywal nowy bank??

    Jak to jak? INGBSKBZWBK

    --
    Pozdrawiam,

    Wojciech Nawara, telefon.gsm.pl
    usenet (at) nawara.info

  • 7. Data: 2004-01-28 14:15:30
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "Wojciech Nawara" <[WYTNIJTO]usenet@nawara.info> napisał w
    wiadomości news:bv8dd1$j8m$1@news.onet.pl...
    > Użytkownik <w...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to jak? INGBSKBZWBK

    Nieee, AIBINGBSKBZWBK :)

    Pozdrawiam,
    Washko

  • 8. Data: 2004-01-28 14:33:57
    Od: "Maciej 'AbrahaM' Piotrowski" <n...@c...barg.cy>

    In news:bv896g$gj0$1@news.onet.pl,
    Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> typed:

    > BZ WBK przejmie ING BŚ - a nazwe pewnie zupelnie nowa dadza

    BZ WBK ING BŚ ? ;) Muhihihi

    --
    Oświadczenia/Informacje: Nie zgadzam się na wysyłanie ofert na
    adres użyty do/podczas wysłania tej wiadomości. Adres zwrotny

  • 9. Data: 2004-01-28 16:32:29
    Od: "krzysiekL" <k...@w...wp.pl>

    Dnia Wed, 28 Jan 2004 15:33:57 +0100, Maciej 'AbrahaM' Piotrowski
    napisal/a:

    > In news:bv896g$gj0$1@news.onet.pl,
    > Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl> typed:

    > BZ WBK ING BŚ ? ;) Muhihihi
    tak czy inaczej powstanie pewnie koszmarny bank......

    Krzysiek