  • 1. Data: 2005-10-04 16:54:11
    Temat: pre-paid BZWBK reklamacja?
    Od: "wob" <o...@m...com>

    Witam
    na jaki okres ważności wydawana jest karta doładowywalna w BZWBK

    kupiłem kartę a tu termin ważności krótszy o 4 miesiące ( powinno chyba być
    12 miesięcy)
    wracam do banku a to już zamknięte....
    gdzie jest regulamin tej karty?
    jedyne co znalazłem to to
    http://dlaciebie.bzwbk.pl/_items/doc/zasady_karta_do
    ladowywalna.pdf
    a tu ani słowa o tym
    dzięki

    --
    wob

  • 2. Data: 2005-10-04 17:17:18
    Temat: Re: pre-paid BZWBK reklamacja?
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "wob" <o...@m...com> napisał w wiadomości
    > Witam
    > na jaki okres ważności wydawana jest karta doładowywalna w BZWBK

    12 miesiecy

    > kupiłem kartę a tu termin ważności krótszy o 4 miesiące ( powinno chyba
    być
    > 12 miesięcy)

    parametry sa jej nadawane w chwili produkcji, a nie sprzedazy
    kupiles "stara"

    > wracam do banku a to już zamknięte....

    teraz juz wiesz na co zwracac uwage przy nastepnym zakupie
    bo w banku to nic nie wskorasz - widzialy(?) galy co braly

    --
    Pozdrowienia

  • 3. Data: 2005-10-04 20:05:42
    Od: wob <u...@e...net>

    Slawek Kos napisał(a):
> [...]
    >

    > teraz juz wiesz na co zwracac uwage przy nastepnym zakupie
    > bo w banku to nic nie wskorasz - widzialy(?) galy co braly

    nic nie widziałem koperta z kartą była zaklejona
    znaczy że karta jest ważna 12 miesięcy od dziś czy ważna jest zgodnie z
    terminem umieszczonym na niej?
    gdzie ten regulamin bo w reklamacji muszę się na coś powołać?

    --
    wob

  • 4. Data: 2005-10-05 09:03:58
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "wob" <u...@e...net> napisał w wiadomości

    > nic nie widziałem koperta z kartą była zaklejona

    I NIC na kopercie nie bylo napisane.
    Jesli tak to reklamuj

    > znaczy że karta jest ważna 12 miesięcy od dziś czy ważna jest zgodnie z
    > terminem umieszczonym na niej?

    Jak napisalem wyzej - 12 miesiecu od terminu USTALONEGO PRZY PRODUKCJI KARTY
    Napewno nie od daty zakupu.
    Termin waznosci masz na karcie.

    --
    Pozdrowienia
    ---

  • 5. Data: 2005-10-05 16:11:08
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Użytkownik "Slawek Kos"
    > Jak napisalem wyzej - 12 miesiecu od terminu USTALONEGO
    > PRZY PRODUKCJI KARTY Napewno nie od daty zakupu.
    > Termin waznosci masz na karcie.

    jak kupowalem taka w ING to tez mieli waznego na pare miesiecy
    - ale tam facet umial sprawdzic
    Poprosilem o swieży towar i za tydzien nadeslali - takie katrty co
    mialy
    chyba 18 mies. do konca
    *** blad ***

  • 6. Data: 2005-10-05 17:53:25
    Od: wob <u...@e...net>

    Slawek Kos napisał(a):

    > I NIC na kopercie nie bylo napisane.

    koperta cała zielona firmowa

    > Jesli tak to reklamuj

    darowałem im bo musiałem szybko wysłać kasę zagranicę
    ale to świadczy o banku...

    --
    wob

  • 7. Data: 2005-10-06 08:08:57
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "Slawek Kos"
    >
    > jak kupowalem taka w ING to tez mieli waznego na pare miesiecy
    > - ale tam facet umial sprawdzic

    W ING to nie jest trudne - ZTCP karta jest nie w kopercie tylko przylepiona
    do kartki papieru, wszystko mozna odczytac.
    Tez dostalem taka na 15 miesiecy kiedy krecilem nosem na 9-miesieczna...;-)

    --
    Pozdrowienia
    ---