  • Data: 2002-03-23 13:55:23
    Temat: Re: praca magisterska - bije szkole
    Od: Maciej <m...@a...skrzynka.pl> szukaj wiadomości tego autora

    In article <a7hs11$as4$1@news.onet.pl>, AMRA wrote:
    > traci niepowtarzalna szanse nauczenia sie w praktyce tego, co mu mowiono na

    Jestem zdziwiony waszym tokiem rozumowania. Z tego co piszecie wynika, ze
    wystarczy samodzielnie napisac prace mgr na super dobra ocene a juz wynika
    z tego ze czlowiek jest super wyksztalcony i naprawde poradzi sobie w
    zyciu. A to przeciez jest nieprawda!!!
    Mamy system edukacji taki jaki mamy i wiekszosc przecietnych studentow
    (nie mowie o geniuszach) ktorzy konczac studia, broniac sie z jakiegos no
    dosyc latwego tematu uzyskuje calkiem neizla ocene ale i tak nie jest ta
    osoba przygotowana do wykonywania danego zajecia.
    Nie czarujmy sie , ale wiekszosc absolentow, ktorzy zaczynaja prace w
    ogole nie wiedz co i jak, dopiero pewne doswiadczenie i nawyki sprawiaja
    ze wykonuje jak nalezy to co do niego nalezy.

    > wywalaja zaraz. bo na rozmowiue ani be ani me ani kuku ryku...

    czlowiek moze byc wygadany, umeijacy odpowiednia manipulowac swoja
    osobowoscia a nie moc w ogole wiadomosci z danej dziedziny!