  • 11. Data: 2010-06-08 08:31:00
    Temat: Re: potrzebuj? kredyt?wki ...
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 2010-06-08 09:29, Robert Wicik pisze:
    > U?ytkownik "Przemys?aw Adam ?miejek" <n...@s...pl> napisa? w wiadomo?ci

    > Nie by?o ?adnych kwit?w, piecz?tek. Wszystko g?adko odby?o si?.

    No ja już czekam 2 miesiące, bo pieczątka była czarna. I wciąż obiecują
    ,,odezwiemy się''.

    ATPO: Napraw konfigurację programu:
    http://www.grzegorz.net/oe/config.php

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 12. Data: 2010-06-08 10:50:14
    Temat: Re: potrzebuję kredytówki ...
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-08 04:57, witek pisze:

    > A musi być kredytowa? Nie masz 5k własnej kasy?

    A nie musi ... mam te 5kPLN powiedzmy cały czas na koncie.

    6008

  • 13. Data: 2010-06-08 10:51:01
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-08 05:47, Andrzej Kubiak pisze:

    > Niewiele wniosę do wątku, ale - daleko masz do Bydgoszczy? :)

    Bywam regularnie.

    6008

  • 14. Data: 2010-06-08 10:53:10
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-06-08 08:10, badzio pisze:

    > Tyle bankow wykluczyles ze malo co zostalo :)
    > IMHO - jesli nei chcesz papierkologii to sprobuj w banku w ktorym
    > masz konto/kredyt/inne produkty. Jesli korzystasz z uslug bankow,
    > ktore sa na Twojej czarnej liscie to nie wroze powodzenia :(

    No w tym rzecz, że właśnie banki, w których mam inne produkty
    poległy. Nordea wysłała kartę do placówki ... a placówka nie
    jest w stanie mi odesłać karty ... no i karta leżała tam 3
    miesiące .... jedynie co infolinia mogła zrobić ;) to
    zastrzeżenie karty z powodu kradzieży ;)

    6008

  • 15. Data: 2010-06-08 11:56:27
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 8 Cze, 12:53, "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl> wrote:

> [...]
    > Naprawa skuterów i motocykli MOTOPOWERhttp://www.motopower.pl/
    > Części do skuterów   Kaski z homologacją   Części do
    motocyklihttp://www.allegro.pl/show_user_auctions.ph
    p?uid=5356008

    Przyglądnij się BNP Paribas (choć wątpię w tą instytucję sklejoną z
    kilku banków, nie mam z nimi doświadczenia żadnego)
    Zmyllennium - ich oferta się nieco poprawiła
    albo Dojcze, choć ten dla mnie wykazał się największym debilizmem
    inteligencji. I kto by pomyślał, że krakowskiej - nie radzą sobie ze
    zrozumieniem reklamacji.

  • 16. Data: 2010-06-08 15:39:05
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Rafał "SP" Gil wrote:

    > A nie musi ... mam te 5kPLN powiedzmy cały czas na koncie.

    http://pekao.com.pl/indywidualni/kredytowe/pozostale
    _karty/

    Ostatnia.

    To jest debetówka podpięta do rachunku karty. Nie musisz mieć konta w
    pekao. z Tym, że nie wiem czy bez konta będziesz miał dostęp via net.

    Wszędzie widziana jest jako kredytwa i mi działała bez pudła wszędzie
    gdzie byłem.

  • 17. Data: 2010-06-08 16:37:09
    Od: Marcin <n...@n...ru>

    Witam

    > A nie musi ... mam te 5kPLN powiedzmy cały czas na koncie.

    To ewentualnie debetowa Visa Classic z Multibanku

    http://multibank.pl/dla_ciebie/karty_do_multikonta/v
    isa_classic/

    Dostep on-line jest chyba jeden z lepszych. Sam sobie ustawiasz limity,
    widac wszystkie blokady na biezaco. Potrzebne jest zalozenie jakiegos
    Multikonta. Jezeli ma byc tylko do tej karty to mozna zobaczyc na Ja, w
    taryfie Comfort bez oplaty.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 18. Data: 2010-06-08 21:02:13
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    ""Rafał \"SP\" Gil"" huk6ve$si5$...@n...news.atman.pl

    > - bez absolutnie żadnych dokumentów - niech się oprą na historii w BIKu (długą mam)

    Nordea. :) Dwa wyjścia -- A i B. :) Ale Ty w Nordea nie chcesz.

    Można założyć tam lokatę (na przykład na 20 tałzenów) na jeden tydzień
    i wziąć kartęk, :) po czym lokaty nie odnawiać. Limit -- 8500 złotych.
    No, ale Nordea zapłaci tylko 2.5% rocznie z kapitalizacją zdecydowanie
    obelkowioną. To strata względem EB -- około (około -- gdyż nie znam %%
    w EB) 8 złotych. :)

    Można też przedstawić historię z jakiegoś banku.
    Można nawet wydrukować tę historie w oddziale Nordea.
    --
    ^ * 724 w niedzielę było b.
    dobrze, lecz byłem
    P . . ' . . . . . .06 dni 710 w parku, wśród ludzi, :)
    co P W S C
    E . . . . . ----> 700 daje się zauważyć w
    PEFach,
    F 19 22 28 . . . 05 ' 695 które spadły mi
    drastycznie 7 8 9 10
    2526 01 03 . .`'.-. 680
    .-.
    l 21 24 29 31 04 .'O`-' 675 ., ; o.'
    eneuel@@gmail.com '.O_'
    / 23 30 02 `-:`-'.'660'`\.'`.'
    ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    m . 20 27 0708 o'\:/.d..654.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,..
    ; ;..;\|/,.,

  • 19. Data: 2010-06-08 21:39:36
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    > ""Rafał \"SP\" Gil"" huk6ve$si5$...@n...news.atman.pl
    > Nordea. :) Dwa wyjścia -- A i B. :) Ale Ty w Nordea nie chcesz.

    W Nordea mam kredytówkę - Nordea nie jest w stanie mi jej
    doręczyć. Mogę odebrać w placówce w ich godzinach roboczych,
    mimo, że zgodnie z umową mieli mi ją doręczyć na adres
    korespondencyjny. Więc karta w NORDEI nie spełnia swoich zadań -
    nie mogę nią płacić ;) Mogę tylko przelewy z jej rachunku robić ...

    > Można też przedstawić historię z jakiegoś banku.

    Da mi ktoś KK na wydruki z internetowego międzymordzia JA=BANK ?
    Bo jak na podstawie historii kredytówki i konta osobistego - to
    już fajnie, wszystko sam generuję na kompie i drukuję.

    6008

  • 20. Data: 2010-06-09 06:18:36
    Od: Maseł <m...@p...onet.pl>

    On 2010-06-08 23:39, "Rafał \"SP\" Gil" wrote:
    > Da mi ktoś KK na wydruki z internetowego międzymordzia JA=BANK ? Bo jak
    > na podstawie historii kredytówki i konta osobistego - to już fajnie,
    > wszystko sam generuję na kompie i drukuję.

    Mi dali kredyt hipoteczny...
    Ale jest jedno "ale" - wydruk robilem w obecnosci pracownika banku, na
    jego komputerze, i to on wpisal adres w przegladarce (odwrocil glowe
    tylko na czas mojego pisywania haselka)

    Pozdro

    Maseł