    From: "Tomasz Opalski" <o...@N...gazeta.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: poniżej 50zł kartą
    Date: Mon, 18 Aug 2003 07:23:01 +0000 (UTC)

    > A co si=EA dziwi=E6... znajomy m=F3wi=B3, =BFe ca=B3o=B6=E6 obs=B3ugi, =
    > dzwonienie, czekanie,
    > ponowne dzwonienie, czekanie, odrzucenie, bo co=B6-tam, co=B6-tam =
    > powoduje, =BFe
    > najch=EAtnie ca=B3e go karciane g***** wyrzuci=B3by w p*****.

    Ale przecież kto mu broni. Przecież instalacja terminala to nie jest obligo.
    Wkurza mnie takie podejście sprzedawców. Po jaką cholerę te terminale
    instalują skoro jest to dla nich źródło wszelkiego nieszczęścia? Masochiści w
    dziuplę...
    A już najlepsi są taksówkarze z 919. Jak mi czasem przybraknie gotówki, to
    ich wzywam i wtedy fochy, głębokie nieszczęście. Tylko że w życiu bym po nich
    nie zadzwonił gdyby ne ta opcja, bo po kiego płacić 2 PLN za km, jeśli można
    1,4 u innych.
    Tak samo często płacę w spożywczaku 20-30 PLN, za zakupy, ale płacę. Obok
    jest sklep w którym nie ma możliwości płacenia kartami i już do niego nie
    zaglądam. Ot po prostu nie często mam przy sobie gotówkę.

    Miłego dnia
    Tomek