  • 1. Data: 2003-02-10 02:43:39
    Temat: pomozcie stworzyc liste bankow w ktorych przelewy wewnetrzne sa natychmiastowe
    Od: Miernik <m...@c...pl>

    Chcialbym stworzyc liste bankow w ktorych przelewy wewnetrzne, zlecane
    przez internet, sa realizowane natychmiastowo (w czasie krotszym niz 5
    minut od zlecenia dostepne na koncie odbiorcy), przez 24 godziny na
    dobe, 7 dni w tygodniu.

    Pekao NIE
    Bank Zachodni WBK kiedys NIE, po zmianie systemu na IBCS nie wiem
    BPH ?
    Citibank TAK
    Fortis Bank ?
    ING Bank Slaski ?
    Integrum TAK (chyba od 22-giej do ??? NIE)
    Inteligo TAK
    Kredyt Bank ?
    LG Petro ?
    Lukas chyba NIE, ale nie jestem pewien
    mBank TAK
    Multibank TAK
    Nordea ?
    PKO BP e-PKO ?
    Raiffeisen ?
    Volksvagen Bank Direct ?

    Reiffeisen umiescilem mimo iz nie ma netu, bo mozna robic przelewy
    prze SAT (czy na dowolne konto wpisywane z klawiatury telefonu?).

    Blagam, piszcie TAK tylko jak wiecie na pewno ze jest to
    natychmiastowe przez cala dobe. Jak "prawie" to z dopiskiem.

    --
    Miernik ____________________________________________________
    ___ ICQ: 4004001 ___/___ tel.: +48608233394 ___/ mailto:m...@c...pl

  • 2. Data: 2003-02-10 07:27:30
    Od: "Maciej Bebenek" <m...@U...TO.komorka.org>

    > BPH ?
    > Fortis Bank ?
    > PKO BP e-PKO ?

    3 x NIE

    M.

  • 3. Data: 2003-02-10 08:02:36
    Od: Miroslaw Moczyrog <m...@p...gazeta.pl>

    Miernik wrote:

    > Volksvagen Bank Direct
    tak

    pozdrawiam,

    mirek

  • 4. Data: 2003-02-10 09:47:39
    Od: Iktorn <i...@k...net.pl>

    * Miernik <m...@c...pl>:
    > Bank Zachodni WBK kiedys NIE, po zmianie systemu na IBCS nie wiem

    Prawie natychmiastowe - ok. 1-5 min.

    Pozdrowienia
    Wiktor

    --
    _ _ _ ___ ____ ____ __ _ Wiktor

  • 5. Data: 2003-02-10 11:27:19
    Od: "Witek" <w...@p...onet.fi>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał
    > Citibank TAK

    *oprocz przelewow na rachunek KK

  • 6. Data: 2003-02-10 12:19:35
    Od: "Grzegorz Podsiadło" <e...@a...w.stopce>

    Maciej Bebenek wrote in news:b27kut$9b9$1@news.tpi.pl:

    > 3 x NIE
    Co najwyżej 2x nie.

    W Fortisie od czasu nowej Planet-y są. Nie wiem jak w nocy, ale przelew
    wysłany w dzień powszedni koło 19 był u mnie napewno po minucie,
    wcześniej nie sprawdziłem. Po 21 podobno jest inaczej, ale nie zdziwił
    bym się gdyby poszedł od razu, ale z datą dnia następnego.

    --
    empeg // e m p e g /a t/ h o t /d o t/ p l

    {132DBA53-E202-4906-A597-B3515CCBE16B}

  • 7. Data: 2003-02-10 14:17:10
    Od: "Damian" <x...@o...PoLand>

    "e-PKO BP" do "e-PKO BP" TAK... po 1 sekundzie

  • 8. Data: 2003-02-10 14:49:09
    Od: e...@p...onet.pl

    (...)
    > ING Bank Slaski         TAK...

    ... ale nie jestem pewien jak w nocy. Przez telefon i przez zmiana systemu
    chyba chodzily off-line.

  • 9. Data: 2003-02-10 15:15:46
    Od: Stefan <s...@p...fm>

    Użytkownik Maciej Bebenek napisał:
> [...]
    Na ile sprawdzanie na własnych rachunkach jest wiarygodne to Fortis TAK
    Od uaktualnienia Planety, jest natychmiast natomiast w Planecie prawie
    natychmiast (do kilku minut).

  • 10. Data: 2003-02-10 18:11:58
    Od: "berdycz" <p...@b...pl>

    Użytkownik "Miernik" <m...@c...pl> napisał w wiadomości
    > ING Bank Slaski ?

    W czasie otwartych oddziałów tak, w czasie wolnym nie.